• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää.
Päivän ilmaiskirjasaalis jäi laihaksi. Hotakaisen ”Ihmisen osa” ja tietokirjapläjäyksenä Saarinevan ”Lujuusoppi”.
Prkl pitää odottaa joulukuuta, eli sitä aikaa jolloin ihmiset kantavat edellisjoulun lahjakirjat poistokoreihin tehdäkseen tilaa tämän joulun lahjakirjoille.
 
Tibis hei! Se on nimenomaan kissa kun pärjää ja viihtyy pari päivää yksinkin jos sille jättää vettä, raksuja ja puhtaan hiekkalaatikon. Koira ei pärjää eikä ainakaan viihdy.
Ei aikuista kissaa suositella jätettävän yksin yli vuorokaudeksi. Kyllä kissatkin kaipaa seuraa. Ja pennulle se aika on kuulemma 12 tuntia. Ainaki toi mun katti on ihan vauhkona, kun tuun kotiin 8-tuntisen työpäivän jälkeen.
 
Ei aikuista kissaa suositella jätettävän yksin yli vuorokaudeksi. Kyllä kissatkin kaipaa seuraa. Ja pennulle se aika on kuulemma 12 tuntia. Ainaki toi mun katti on ihan vauhkona, kun tuun kotiin 8-tuntisen työpäivän jälkeen.
Pennut on eri juttu. Suosituksetkin on eri juttu, toi on vähän kissakohtaista. Maaseudulla on vieläkin semmoisia kissoja jotka on viikon omilla teillään käymättä kotona kertaakaan. Tulevat sit, kun omasta ja naapurin navetasta hiiret loppuu.
 
Päivää. Jos eile muka sattu nii nyt vasta sattuuki. Ihan ku ois käyny salilla tekee jonku uuden treenin ku koko kropassa sellasta lihaskipua ja kosketusherkkyyttä.

Mahtaiskoha johtua niistä sirdoista vai mitähän mä oon tehny. Ku muisti kyllä pelaa mun tietääkseni koko lauantailta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä