Näin ajattelinkin eli pelastavia pakkasia odotellessaTulee paljon parempi olo aina kun pakkaset tulee.
Näin ajattelinkin eli pelastavia pakkasia odotellessaTulee paljon parempi olo aina kun pakkaset tulee.
Tuollaista karkkimääräämutta mitä paheksut.
Ei tarttis tulla pakkasia sinne, missä mä seikkailen.Näin ajattelinkin eli pelastavia pakkasia odotellessa
No sulle toivonkin sitten ihan lauhaa ja lempeitä tuuliaEi tarttis tulla pakkasia sinne, missä mä seikkailen.
Joo osais, mut ne on niin ylhäällä, että mä tarviin iteki jakkaraa et saan neEiks lapses osaa "salaa mutustella" niitä pois?
Laske ne alemmaks, jotta lapsesikin voi ne "salassa" löytää vahingossaJoo osais, mut ne on niin ylhäällä, että mä tarviin iteki jakkaraa et saan ne
Mieluummin noin, että kiekuu kovaa ja korkeelta. Hiljaisuus ois huonompi juttu.Pentu perk...., horjahti ja löi poskensa tuolin kulmaan. Kauhea huuto. Huokaus.
Sama juttu, kipeeksi en tule. Mutta haistan tosi hyvin vaatteista tuon hajun. Yksi ystävä on todella herkistynyt (ollaan molemmat oltu hometoimistossa töissä) ja jopa siinä määrin ettei voi huonon sisäilman vuoksi asioida tiettyissä kaupoissa.No en tiedä minkäverran se on psyykkistä mutta kyllä tulee semmonen fiilis että tulee nenä kipeeks. Kyl mulla on aika tarkka nenä ja haistan kyllä helposti.
Meillä tuli itku, kun olin laittanut käsipyyhkeen pyykkiin ja herra pieni herra joutui odottamaan ainakin 15 sekuntia uutta pyyhettä.Pentu perk...., horjahti ja löi poskensa tuolin kulmaan. Kauhea huuto. Huokaus.
Emmä kyllä viiti, ku tuo toinen on niin perso kaikelle makeelle, että ahmii kaikki hetkessä jos vaan jotain on jossain lähellä. Esim. sokeripalat ja hienorokeri hävii kupista, jos ne on pöydälläLaske ne alemmaks, jotta lapsesikin voi ne "salassa" löytää vahingossa
Mää annoin just lapselle iltapalaks jäätelöä, ja nyt se valittaa ko ei jaksa syödä ja haluais sittenkin mielummin tuoretta ananastaEmmä kyllä viiti, ku tuo toinen on niin perso kaikelle makeelle, että ahmii kaikki hetkessä jos vaan jotain on jossain lähellä. Esim. sokeripalat ja hienorokeri hävii kupista, jos ne on pöydällä
Yhdyn edelliseen puhujaanEi tarttis tulla pakkasia sinne, missä mä seikkailen.
Oon ehkä ilkee, mut ihan oikein sille..Homeiseen taloon kun astuu sisään, niin on kuin hiekkapaperilla vedeltäis nenän limakalvoja ja silmiin työnnettäisiin liimaa, polttaa.
Serkkuni ei tätä uskonut uudesta kämpästään vaan haukui mut vainoharhaiseksi. Nöyränä joutui purkamaan koko kylppärin pois hieman myöhemmin.
Karma is a bitch (ei millään pahalla Pitsi). Ei ikinä maininnut asiasta. No, eipä ole multa pois.Oon ehkä ilkee, mut ihan oikein sille..
kello vasta vähän vaille 9. tuntuu aika pitkältä koko sunnuntai.
vormulat alkaa ihan just eikä mulla näy fox kanava.