On huomattu ja nyt mä oon siinä tilanteessa et pitäs vissii ilmoittaa ettei mua näy huomeaamul töissä ku mein on nuorempi jätkä iha räkäne ja sellane väsyny. Lämpöö oli vähä ku mittasin..Lomaa saa lääkäriltä
On huomattu ja nyt mä oon siinä tilanteessa et pitäs vissii ilmoittaa ettei mua näy huomeaamul töissä ku mein on nuorempi jätkä iha räkäne ja sellane väsyny. Lämpöö oli vähä ku mittasin..Lomaa saa lääkäriltä
Yntty ja PööNimiä saa ehdottaa, eriasia on sit valitaanko mitkä nimet
Ja kuvan alla mainos - Laihduta 5 kg viikossaKoskahan mää osaisin olla ostamati lisää, ennekuin vanhatki olis syöty?
Koskahan mää osaisin olla ostamati lisää, ennekuin vanhatki olis syöty?
Laitoin nuudeleita, lihapalleroita ja tomaattikastiketta. Vielä kun oppis tekemään oikeita määriä. Tuli vedettyä masu niin pullolleen, että pitää pyöriä jos vessaankin meinaa.Iltapalaksi maustamatonta rahkaa mehukeitolla ja kourallinen pähkinöitä.
Oon miettiny joskus samaa ku puolen kaappia täynnä karkkia ja sipsejäKoskahan mää osaisin olla ostamati lisää, ennekuin vanhatki olis syöty?
http://i2.aijaa.com/b/00289/14006104.jpg
Hyvä, kun allergialääkkeesi ovat kipuilusta kärkeä ottamassa pois - ja toivottavasti toi särky loppuu piakkoin, voimiahan tommonen kyllä syö....Ei vissiin onneks, mutta ne ei kokonaan auta kun homeessa kyse ei oikeestaan oo allergiasta vaan ne oikeesti erittää myrkkyjä. Mä oon varmaan altistunut jotenkin jossain vaiheessa. Aiemmin mä olin syksyisin koko ajan tosi kipeä, oli koko aika flunssaa, mutta allergialäkkeet on kuitenkin vähän auttaneet. Onneksi kotona on ihan hyvä hengitysilma, jos johonkin homeiseen taloon menee niin tulee just tällänen järkyttävä päänsärky.
Mäki oon syöny tänään itteni ihan palloksi, huokaus. Nyt on alkanut ruoka maistumaan paremmin.Laitoin nuudeleita, lihapalleroita ja tomaattikastiketta. Vielä kun oppis tekemään oikeita määriä. Tuli vedettyä masu niin pullolleen, että pitää pyöriä jos vessaankin meinaa.
Ja ihan hirvee väsy iski myös ja viel pitää StarWars jaksaa kattoa.
kyl ne vielä siirtelee lisää huonon kelin takia tai muusta syystäno voi vee. vormuloitten lähtöaikaa on siirretty tunnilla eteenpäin.
No ei haittaa, onneks mä aiemmin tänään paistelin niitä ulkofilepiffejä formulan ajaks mutusteltavaksno voi vee. vormuloitten lähtöaikaa on siirretty tunnilla eteenpäin.
Oon miettiny joskus samaa ku puolen kaappia täynnä karkkia ja sipsejä
Heti ko mul on työpaikka, niin otan kaks kissaa lisää ja niiden nimiks tulee Kuuno ja Yntty-Pöö.
No en tiedä minkäverran se on psyykkistä mutta kyllä tulee semmonen fiilis että tulee nenä kipeeks. Kyl mulla on aika tarkka nenä ja haistan kyllä helposti.Peyotella olis lupaava sivutoimi homekoirana
Reagoitko vahvasti, jos joku asuu tällaisessa talossa ja vaatteet "haisevat"?
Ai niin mutta unohtui sanoa paheksun.Koskahan mää osaisin olla ostamati lisää, ennekuin vanhatki olis syöty?
Tulee paljon parempi olo aina kun pakkaset tulee.Hyvä, kun allergialääkkeesi ovat kipuilusta kärkeä ottamassa pois - ja toivottavasti toi särky loppuu piakkoin, voimiahan tommonen kyllä syö....
mutta mitä paheksut.Ai niin mutta unohtui sanoa paheksun.