Oih! Se tunne kun kisut uskaltautuu piilostaan ulos uudessa kodissaToinen kisu tutustuu uuteen kotiin, pyörii ympäriinsä ja sain leikkimään. Toinenkin kahto sängyn alta leikkiä pitään ja uskalti sit leikkiä parin metrin päässä pitkällä huiskulla.
Uskomatonta. Tää arka kisu on kyllä viellä ollu vaan makkarissa
Rohkaistuvat pikkuhiljaa ja tulevat uteliaiksi uudesta kodistaToinen kisu tutustuu uuteen kotiin, pyörii ympäriinsä ja sain leikkimään. Toinenkin kahto sängyn alta leikkiä pitään ja uskalti sit leikkiä parin metrin päässä pitkällä huiskulla.
Uskomatonta. Tää arka kisu on kyllä viellä ollu vaan makkarissa
taita olla porukkaa tähtien sota elokuvasta.Onko tuo joku formularaati
Mä katon vieläkin Dexteriä. Paitsi pian kai nukkuu, kun ei oikeen aivot enää toimi noilla neljän tunnin unilla.Onko tuo joku formularaati
Ja kaikkiko niitä nyt katsoo kun vaikuttaa ketju hiljaiselta.
Voi olla ettei kovin suosittuja ole. Majurihan jotain aiemmin kirjoitti että katselis.taita olla porukkaa tähtien sota elokuvasta.
epäilen ettei kovin moni tällä palstalla kattele mun lisäks vormuloita.
Mie ainakin katon, paitsi kun Räikkönen mokas ja ajo ulos, pääsi takaisin mutta sijalla 15 nyt, kele.Onko tuo joku formularaati
Ja kaikkiko niitä nyt katsoo kun vaikuttaa ketju hiljaiselta.
Jotkut 6,5 tunnin unet itsellä mutta eri asia kuitenkin herätä itsekseen kun herätykseen.Mä katon vieläkin Dexteriä. Paitsi pian kai nukkuu, kun ei oikeen aivot enää toimi noilla neljän tunnin unilla.
Mie ainakin katon, paitsi kun Räikkönen mokas ja ajo ulos, pääsi takaisin mutta sijalla 15 nyt, kele.
No katon siltikkin kun on niin paljon tapahtumia ja hieno kisa.
Siinä taitaa olla Brad PittJoku zombileffa alkoi nelosella, kahotaan sitä.
Jep niin on PittSiinä taitaa olla Brad Pitt
Täällä ei näy ruutu eikä katsomo, ei edes netflix. Kattelen paikallista Big Brotheria.
Jep niin on PittSiinä taitaa olla Brad Pitt
Täällä ei näy ruutu eikä katsomo, ei edes netflix. Kattelen paikallista Big Brotheria.