mä täällä muutama viikko sit mietin et pistäiskö elämän uusiksi, ja sä kannustit siihen. Ja mä tein sen.En ollu siellä päinkään!!
Ai nyt ei haukuttukaan, mitä mä ny oon sanonu?
mä täällä muutama viikko sit mietin et pistäiskö elämän uusiksi, ja sä kannustit siihen. Ja mä tein sen.En ollu siellä päinkään!!
Ai nyt ei haukuttukaan, mitä mä ny oon sanonu?
Harvaan kaksoseen varmaan tuollainenkaan kuvaus osuisAi mulla vai!
Ei sun aivastuksiin totu eläimetkäänKissa aina pelästyy, kun mä aivastan. Eikö se vois jo tottua?
Tuon jo luinkinräkä räikkönen keskeytti kun ajo seinään.
http://www.mtv.fi/sport/f1/kisakalenteri
Varmasti se on parempi kuski kuin sinäTuon jo luinkin.
Tarkoitin loppusijoitusta kun kaikki kisat on atettu mutta jos aina keskeyttelee/mokaa kisansa niin tuskin kauhean hyvä
Muistan kun mietit tuotamä täällä muutama viikko sit mietin et pistäiskö elämän uusiksi, ja sä kannustit siihen. Ja mä tein sen.
En epäile sitä yhtäänVarmasti se on parempi kuski kuin sinä
Menin ja vaihdoin miestä. Ja just vietin niin mukavan hetken sohvalla, että oon ihan euforiassaja tehny ?
siis mitä ddr on tehny.
Nuku hyvät päikkäritMää taidan kaatua nyt päiväunille
jaa se onnistuu ihan tosta vaan vaihtamalla.Menin ja vaihdoin miestä. Ja just vietin niin mukavan hetken sohvalla, että oon ihan euforiassa
Täällä nää katit pyörii,välillä juoksee karkuun. Sain mä tuota rohkeempaa typyä silitettyä vähän, ku laitoin ruokaa lautaselle.
Varmaan kohta jo hermostutti mun kisujutuille.
ei hermostuta, mutta kuva olis kivaTäällä nää katit pyörii,välillä juoksee karkuun. Sain mä tuota rohkeempaa typyä silitettyä vähän, ku laitoin ruokaa lautaselle.
Varmaan kohta jo hermostutte mun kisujutuille.
Noni, enkös mä oo aina sanonut että mua kannattee uskoamä täällä muutama viikko sit mietin et pistäiskö elämän uusiksi, ja sä kannustit siihen. Ja mä tein sen.
Tossa mun avattaressa on kisujen kuva Muita ei oo vielläei hermostuta, mutta kuva olis kiva
Onks vaihto- ja palautusoikeus kans? Mistä löysit sen?Menin ja vaihdoin miestä. Ja just vietin niin mukavan hetken sohvalla, että oon ihan euforiassa
Kyllä näköjään kun sen vaan tekee.jaa se onnistuu ihan tosta vaan vaihtamalla.
tehän puhutte niinkun pässikauppiaat elukoistaan.Onks vaihto- ja palautusoikeus kans? Mistä löysit sen?
Tätä en kyllä vaihda enkä palautaOnks vaihto- ja palautusoikeus kans? Mistä löysit sen?