• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/330025-tiede-todistaa-olut-tekee-miehesta-paremman-sangyssa-nain-se-tehoaa-potenssiin

Miehille, jotka kuulevat nalkutusta oluen kulutuksestaan, kuuluu nyt tieteen saralta hyviä uutisia.

Italialaistutkimuksen mukaan oluttuoppi päivässä myös vähensi sydänkohtausten, aivohalvausten ja sydänsairauksien riskiä jopa 31 prosentilla; terveempi sydän tarkoittaa parempaa kestävyyttä sängyssä.

Lopulta, markkinoille on tuotu erityisesti miesten suorituskykyä ajatellen olut nimeltä 50 Shades of Green.
 

*tyrkkää taas tätä hörhöosastoa ja mun liipalaapalässynläätä, että bygones vaan *...tätä tuli huudatettua nyt viikonlopun aikana aika useesti ja namikat kaakkoon- asennossa. Mä tykkään kyllä elostani nyt ja kovasti, mutta:notworthy:...joku syväjäädytys vois olla paikallaan.

Tai että toi järkikulta jostain ilmestyisi ja puhuttelisi vakavana ja sivuuttaisi ton sydämen...olis semmoista tasaista "vaan". Elossa tunnen olevani vähemmälläkin vuoristorataseikkailun määrällä ja tällä tunnetasopyörityksellä, nyt kun on niin paljon sekä sitä ihanaa lämmintä läikähdystä ja kunnolla syvällä perhostelua menossa :) mutta sitten myös sitä toista...mikä...no, huolikertoimet on tapissaan ja elämän vittumainen huumorintaju on todellakin tullut selväksi. Koetelkoot vaan, pirulainen.

Mutta. Iso Kynää lainatakseni....."...sitähän se kaikki on....rakkautta, rakkautta vaan..."...


Antaa tulla vaan :) - vielä taivun sujuvasti ja onneksi on tää musa tekemässä omalla tavallansa paikkailua ja vahvistamista <3

Myrskyköön ja raivotkoon, kyllä se tyyneyskin sieltä saapuu - ja mä olen siihenkin valmis :)...
 
Iltapalaksi maustamatonta rahkaa mehukeitolla ja kourallinen pähkinöitä.
Laitoin nuudeleita, lihapalleroita ja tomaattikastiketta. Vielä kun oppis tekemään oikeita määriä. Tuli vedettyä masu niin pullolleen, että pitää pyöriä jos vessaankin meinaa.
Ja ihan hirvee väsy iski myös ja viel pitää StarWars jaksaa kattoa.
 
Ei vissiin onneks, mutta ne ei kokonaan auta kun homeessa kyse ei oikeestaan oo allergiasta vaan ne oikeesti erittää myrkkyjä. Mä oon varmaan altistunut jotenkin jossain vaiheessa. Aiemmin mä olin syksyisin koko ajan tosi kipeä, oli koko aika flunssaa, mutta allergialäkkeet on kuitenkin vähän auttaneet. Onneksi kotona on ihan hyvä hengitysilma, jos johonkin homeiseen taloon menee niin tulee just tällänen järkyttävä päänsärky.
Hyvä, kun allergialääkkeesi ovat kipuilusta kärkeä ottamassa pois :) - ja toivottavasti toi särky loppuu piakkoin, voimiahan tommonen kyllä syö....
 
Laitoin nuudeleita, lihapalleroita ja tomaattikastiketta. Vielä kun oppis tekemään oikeita määriä. Tuli vedettyä masu niin pullolleen, että pitää pyöriä jos vessaankin meinaa.
Ja ihan hirvee väsy iski myös ja viel pitää StarWars jaksaa kattoa.
Mäki oon syöny tänään itteni ihan palloksi, huokaus. Nyt on alkanut ruoka maistumaan paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä