The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helöy muruset :KISS:
Lispetti inda house! :sneaky:

Piti tulla välillä taas moikkaa ja kattoo
miten te täällä ilman mua pärjäätte.:D

Jotakin sivuja yritin plärätä taaksepäin.
Hitto ku te höpäjätte niin paljon että sais
päivittäin lukea, et pysyis ees vähän kärreillä menosta.

Aijjai jjai! Kuka on ollu tuhmana!? Ainako te täällä
alatte rettelöimään kun ei olla vartioimassa.:coffee:

Oih, tulipä heti niin ikävä niitä Ruutiksen ja Aakoon kukkotappeluita, huoooh.:love::D

Endis on uus.
Ja peyotekin on ketjussa, nice.

Mikäs tää papumössö on?

HAHA, unohdin viimeks keljuilla Päättömälle. Tänne se vaan
tuli MEIDÄN ketjuun kuin omaan kotiinsa, vaikka viimeks anto meille MEIDÄN OMASTA KODISTA niin kylmästi häädöt. Matto vedettiin alta niin että reuhka vaan pöllähti.:p:D


Tsuferaffille on yhdyntätietoja postilaatikossa.:)
Ei tullu ku pari viikkoa myöhässä?:oops:
Hei vain! :):oops: Joo joku uus oon ja tänne jäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miks mulle tulee endiksestä mieleen immekalvo.
Mitäs Lispettille kuuluu ?
Kiitos kysymästä. Ihan mainota kuuluu. "Nostin jalat pöydälle" ja kaadoin pienen napsun.
Lasten halloweenasusteita tässä iltasella olen katsellut valmiiks ens perjantaita varten. Niitä täytyi vähän tuunailla.

Kissan perhanat varasti langat ja teki häirintää. On ne kahdestaan melkoisia hurrigaaneja. Tuo nro. 1 on ihan villiintynyt pennusta.
On ne niin luttanoita kun nukkuvat päällekäin ja pesevät toisiaan. Kyllä kissa tarvitsee näköjään kaverin. Vaikuttaa jotenkin paljon vi##umaisemmalta ja eiks se ole enempi just kissan luonne, noin niin kuin luonnostaan.:D
 
Miks mulle tulee endiksestä mieleen immekalvo.


Kiitos kysymästä. Ihan mainota kuuluu. "Nostin jalat pöydälle" ja kaadoin pienen napsun.
Lasten halloweenasusteita tässä iltasella olen katsellut valmiiks ens perjantaita varten. Niitä täytyi vähän tuunailla.

Kissan perhanat varasti langat ja teki häirintää. On ne kahdestaan melkoisia hurrigaaneja. Tuo nro. 1 on ihan villiintynyt pennusta.
On ne niin luttanoita kun nukkuvat päällekäin ja pesevät toisiaan. Kyllä kissa tarvitsee näköjään kaverin. Vaikuttaa jotenkin paljon vi##umaisemmalta ja eiks se ole enempi just kissan luonne, noin niin kuin luonnostaan.:D
Meillä kuoli kisut elokuussa sekä viikko sitten. :( Jos hyvin käy, niin ensiviikolla saadaan 2 kisua eläinsuojeluyhdistykseltä. Kisut on ihania ja tuolaisia rontteja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä