..ja sitten huolehtimaan siitä nestetasapainosta ...ja ei muuta kuin kohti sitä rentoa olotilaa, mikä tulee löylyjen jälkitilanalievää huimausta havaittavissa.
..ja sitten huolehtimaan siitä nestetasapainosta ...ja ei muuta kuin kohti sitä rentoa olotilaa, mikä tulee löylyjen jälkitilanalievää huimausta havaittavissa.
En oo kokeillut, kuulostaa hyvältäOotko sä kokeillut koskaan rahkalettuja? Rahkaa, kananmuna, hippunen jotain jahoja ja pannulle. Ja kun päälle lataa kasan jäätyneitä marjoja niin aaahh...
Av on roskakori, minne ongelmalliset ihmiset menevät purkamaan pahaa oloaan. En suosittele. Tulin itse sieltä tänne. Älä suotta jätä kaksplussaa. Sun viestejä on kiva lukea. Välillä tulee riitoja ihmisten kanssa. Ne sovitaan ja jatketaan eteen päinMiten tän tunnuksen voi poistaa? Katselen mielenkiinnosta sitä jotain av:tä, josko siellä syntyisi jotain kehittävää keskustelua.
Hauskoja olis Ritva, Aulikki, Kyllikki, Eeva, Pirjo, Tellervo
Eikä huoli nytkään, sori
Pittää olla tyttömäinen nimi kisuilla
Samaa mieltä oon miekin.Av on roskakori, minne ongelmalliset ihmiset menevät purkamaan pahaa oloaan. En suosittele. Tulin itse sieltä tänne. Älä suotta jätä kaksplussaa. Sun viestejä on kiva lukea. Välillä tulee riitoja ihmisten kanssa. Ne sovitaan ja jatketaan eteen päin
Jestas, yks noista on anoppi, yks on täti ja yks on juoppo naapuri. Iiiik.Hauskoja olis Ritva, Aulikki, Kyllikki, Eeva, Pirjo, Tellervo
Pitääkin miettiä jos löytyy sopivat nimet.@Kais nimeä joidenkin sun suosikki tv-sarjan hahmojen mukaan!
Meillä on, iso paketti.nakkeja. kun oliskin.
Meillä on, iso paketti.
meinaat siis että endis haluaa saada sut vai?Kyllä se sen hoksaa. Jotkut äijät kai luulee, että se on joku hieno taktiikka saada naisia tai jotain.
Ei av ole hyvä.Miten tän tunnuksen voi poistaa? Katselen mielenkiinnosta sitä jotain av:tä,
josko siellä syntyisi jotain kehittävää keskustelua.
Onneksi tämäkin on vain valintakysymys ja jos alkaa kasvamaan liian iso kyrpä otsaan, voi lähteä litomaan hyvillä mielin
Ai ni itseasiassa yks nimistä on sekä anopin että tädin nimi ( ei sama henkilö) Hauskoja olis Ritva, Aulikki, Kyllikki, Eeva, Pirjo, Tellervo
Tibistä se tossa hakkaili.meinaat siis että endis haluaa saada sut vai?
Mä oon vielä täällä.menikö kaikki taas jo nukkumaan
mun ois jo pitäny aikapäivääsitten olla jo koisaamassa mutta täällä mä vaan kuppelehdin ylhäällä....huomisesta päivästä tulee kyllä niin törppöä liikettä täynnä oleva että sanomiseksi menee ja isosti...menikö kaikki taas jo nukkumaan
Ei viellä , ihan kohta.menikö kaikki taas jo nukkumaan
Kattelin Poirotin.menikö kaikki taas jo nukkumaan