The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en vain osaa hillitä itseäni. Jos narkki tulee pöllimään kaljaa, mä alan nähdä punaista, enkä muista, että oon vain hento ihminen. Muistakaa, ettette tuu pöllimään mitään multa, koska mä juoksen perään! Jos saisin päättää Suomen laeista, niin näpistelystä saisi kunnon sakot. Jurppii noi ylimieliset sontaläjät! :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Tärisen vihasta... No ehkä joku siideri auttaa rentoutumaan.
*halaaruttaan*....yritä jos suinkin mahdollista pureksia noin ison tunteen aiheuttaja pieniksi murusiksi tai ainakin purkaa asiaa jonkun kanssa - voisit saada tilanteeseen perspektiiviä....ja niin hötöltä kuin kuulostaakin niin oikeesti - huominen on paljon parempi päivä kuin tämä :)

Toisaalta....toi tunne ravistuttaa kovasti, ei ainoastaa sillä huonolla tavallansa vaan myös sillä hyvällä - on todella skarppina, terävänä...kunhan ei jää siihen tunteeseen asumaan, muutoin se kuluttaa turhan paljon voimavaroja....mutta elossa sä, nainen, olet :) (muistelenko harhoja mutta ootko joskus sanonut että haluaisit tuntea jotain....no, sä tunnet ja voimakkaasti, joten suonissas virtaa kunnolla :)...jos tuntee vihaa, niin tuntee myös rakkautta - eli pumpussa on voimaa ja se on hyvä asia se :))
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
@papumössö - vasta nyt näin sun päivästäs palasia...aiheesta olet kyllä vihaisena siellä mutta onneksi tilanne on takana päin eikä kenellekään sattunut mitään vakavaa...niinkin ois voinut käydä...

Eli oot pieni (?) ja pippurinen - ei ollenkaan huono kombo :)...ja varmasti ei tuu toiste sun tykö juoksukaljoja ottamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä