Pah, ehtotan seuraavaa:Pitänee keksiä yks palstapuolisonimi lisää?
Mr. tinku on turhan mielikuvitukseton. Oisko tinkuliino hyvä?
Señora Tinku
Pah, ehtotan seuraavaa:Pitänee keksiä yks palstapuolisonimi lisää?
Mr. tinku on turhan mielikuvitukseton. Oisko tinkuliino hyvä?
Se oli aakoo joka tuosta alkoi puhuunTe ootte ihan hassuja!
Mä oon ainaki ihan normaali ehkäTe ootte ihan hassuja!
Niin ehkäMä oon ainaki ihan normaali ehkä
Älä turhaan mieti ja jännitä, ehkä kun pääsette sinne tuleekin kaikenlaista mieleen ja varmaan ne osaa tehdä kysymykset teilleTunti apuaaa mitä mä kerron ja mitä mä kysyn ?
Pitääkö kertoo koko elämänhistoria, kysyä kissojen vanhemmista,ruokinnasta, luonteesta, miten ne on tullu sijaiskotiin ?? Mitäää
Eiköhän se jännityksin sitten häviä, kun tavataan, tälläinen mä oon ensin jännittää ja sit juttu lentää tosta vaan. Joo ovat varmaan tottuneet kysymään oikeita kysymyksiä.Älä turhaan mieti ja jännitä, ehkä kun pääsette sinne tuleekin kaikenlaista mieleen ja varmaan ne osaa tehdä kysymykset teille
No syö jotain ,hyvä mies.Mul on nälkä
Tuuksä tekee mulle ruokaaNo syö jotain ,hyvä mies.
Mulla kans! Pitää mennä eka kauppaan jotta voi jotain tehä.Mul on nälkä
a ha
Sain huiskittua osan seksileluista sängyn alle ja siivottua ylimääräset rekvisiitat kaappiin.
Mä tulin kaupasta vajaa tunti sitteMulla kans! Pitää mennä eka kauppaan jotta voi jotain tehä.
Onnee sulle sitte vaanMä tulin kaupasta vajaa tunti sitte
En, sori,joudut ite tekemään tai tilaamaan sapuskaa.Tuuksä tekee mulle ruokaa
Arvasin, pahEn, sori,joudut ite tekemään tai tilaamaan sapuskaa.
Ei kerkiä, pitää lähtee kissaneitoja kahtomaan.Arvasin, pah
Ei kerkiä, pitää lähtee kissaneitoja kahtomaan.
Suomen haukuista ja mirreistä suurin osa turhia, niistä voisi tehdä karvahattuja ja rukkasia kuten ennenvanhaanAi niin @poika : Moi sinnekin ja haukulle virtuaali rapsutukset
Pah ja pyhKyl mun nälkä on tärkeempi asia, kuin kissat
Eipäs ole, todistetusti parantavat omistajansa terveyttä ja näinollen ovat suoraa tuloa Suomen valtiolle kun kaiken maailman sairaudet vähenevät.Suomen haukuista ja mirreistä suurin osa turhia, niistä voisi tehdä karvahattuja ja rukkasia kuten ennenvanhaan