Mistä noin paljon tulee? Eihän sulla ole ollut nikkiäkään kovin kauaa?Olipas "pikkuisen" viestejä tän tunnarin sähköpostilaatikossa Kaks+:lta... jotain tuhat+++ ...
Vai ootko sä joku mode
Mistä noin paljon tulee? Eihän sulla ole ollut nikkiäkään kovin kauaa?Olipas "pikkuisen" viestejä tän tunnarin sähköpostilaatikossa Kaks+:lta... jotain tuhat+++ ...
Hola, buenas tardesHeipä vaan hei!
En nyt sanoisi jos on nunnanpuku päälläTulee tasasesti aurinkoa
Kurjaa mutta luulis kuitenkin kaverin ymmärtävän?Nyt pitäis kertoa kaverille, etten pääsekään tapaamaan sitä toiseen maahan, koska ei ole rahaa. Että mä vihaan lannistaa toista.
Luulis kai. Olin kyllä antanut aika toiveikkaan kuvan kesällä. Sillä on ollut kurja vaihtovuosi, niin ymmärrän, että kaipaa piristystä.Kurjaa mutta luulis kuitenkin kaverin ymmärtävän?
Tilanteille ei vaan voi mitään.Luulis kai. Olin kyllä antanut aika toiveikkaan kuvan kesällä. Sillä on ollut kurja vaihtovuosi, niin ymmärrän, että kaipaa piristystä.
Aina täytyy päästä sanomaan jotain, vaikkei mitään tiedä taustoista. Olisit sanonut, että noin varttunut rouva ja silti ei osaa käytöstapoja.Tänään kaupassa yks rollaattorimummo alko aukomaan päätänsä mulle. Se kailotti kovaan ääneen, että noin nuori mies ja noin huonossa kunnossa, kun puuskutin ja koitin sada hengitystä tasaantumaan.
Eikös se ole kiva kun joskus helpommallakin pääsee.taitaa olla saunan aika. niin helpolla kyl on nyt taas päässyt ettei oikein ansaittu saunaa olisi.
Olisit sanonut annatko keuhkosi.Tänään kaupassa yks rollaattorimummo alko aukomaan päätänsä mulle. Se kailotti kovaan ääneen, että noin nuori mies ja noin huonossa kunnossa, kun puuskutin ja koitin sada hengitystä tasaantumaan.
Niinpä, olisin varmasti sanonu jotain vittumaista takasin, mutta kun ei vaan sillä hetkellä pystyny puhumaankaan, kun otti niin kovilleAina täytyy päästä sanomaan jotain, vaikkei mitään tiedä taustoista. Olisit sanonut, että noin varttunut rouva ja silti ei osaa käytöstapoja.
Kippasitko mummon rollaattorin katolleen?Tänään kaupassa yks rollaattorimummo alko aukomaan päätänsä mulle. Se kailotti kovaan ääneen, että noin nuori mies ja noin huonossa kunnossa, kun puuskutin ja koitin sada hengitystä tasaantumaan.
Ota ens kerrallakävelykeppi mukaan ja huitase mummo kumoon. Sitten saat vuorostas naureskella sille, kun se menee lonkkavikasena rollaattorin kanssa. Kosto elää ja voi hyvin!Tänään kaupassa yks rollaattorimummo alko aukomaan päätänsä mulle. Se kailotti kovaan ääneen, että noin nuori mies ja noin huonossa kunnossa, kun puuskutin ja koitin sada hengitystä tasaantumaan.
Olis kyllä pitäny, mutta kun ei pystyny puhumaankaan hetkeenKippasitko mummon rollaattorin katolleen?
Jos uskaltaaEikös se ole kiva kun joskus helpommallakin pääsee.
Saunaan nyt voi muuten vaankin mennä
Ei tuossa ainakaan virheitä ollutPerkele, en oo viikkoon käyttäny läppäriä, ja nyt on napit hukassa ja tulee yhtä paljon typoja ko tabletillaki. En taidakaan olla sovelias äidinkielen opettaja ko en osaa ees ite kirjottaa
Mää pääsin kotia
Vai mode ... en edes modelMistä noin paljon tulee? Eihän sulla ole ollut nikkiäkään kovin kauaa?
Vai ootko sä joku mode
kyl sauna ja olut on ansaittavaEikös se ole kiva kun joskus helpommallakin pääsee.
Saunaan nyt voi muuten vaankin mennä
Niin ja eihän täällä ole edes muutenkaan modejaVai mode ... en edes model
Ai jaakyl sauna ja olut on ansaittava