Ei, kävi toisen kerran jo röngenissä jossa siis ei näy mitään. Kortisonia tökkäsivät heti alkuun kuulemma, se vaan kipeytti sitä jalkapöytää. Ja siis ihan semmoisenaan on siis niin kipeä ettei töihin voi mennä, kun siellä joutuis kävelemään useita kilsoja päivässä (olivat mitanneet joskus)Esikoinen sai kanssa aikoinaan ärräharjoitusta.
Selviskö miehen jalasta mitään mikä siinä on?
Mikähän siinä sitten on.Ei, kävi toisen kerran jo röngenissä jossa siis ei näy mitään. Kortisonia tökkäsivät heti alkuun kuulemma, se vaan kipeytti sitä jalkapöytää. Ja siis ihan semmoisenaan on siis niin kipeä ettei töihin voi mennä, kun siellä joutuis kävelemään useita kilsoja päivässä (olivat mitanneet joskus)
PäivääPäiväääää
Mitäs tänne kuuluu?
Stressi, paniikki, stressi ja paniikki.Päiväääää
Mitäs tänne kuuluu?
Lauantaitako stressaatStressi, paniikki, stressi ja paniikki.
Ei sen kummallisempaa
No sitäpä.. Kyyl sä oot sillä tuulella et nähäänLauantaitako stressaat
Ties vaikka nähdään sit! Tai sit ei. Riippuu millä tuulella oon
Lauantaitako stressaat
Ties vaikka näytän sit tissit! Tai sit ei. Riippuu millä tuulella oon
Miten mulla on sellanen kutina, ettei mömmiksen veikkaus mee välttämättä ihan kauheen kauas, ei ehkä DD näyttele, mutta...
Miten mulla on sellanen kutina, ettei mömmiksen veikkaus mee välttämättä ihan kauheen kauas, ei ehkä DD näyttele, mutta...
No jos eräs saa mut sille tuulelle...No sitäpä.. Kyyl sä oot sillä tuulella et nähään
Ja sit mulla on huomisesta paniikki, ku mul on yks juttu.
En kyl satavarmasti näytäMiten mulla on sellanen kutina, ettei mömmiksen veikkaus mee välttämättä ihan kauheen kauas, ei ehkä DD näyttele, mutta...
Etkö?En kyl satavarmasti näytä
Sen kun tietäs.Mikähän siinä sitten on.
Jotain sellasta mitä ei niin kauheesti oo tullu harrasteltua. Loppuiltaan saattaa liittyä kuplamuoviNo jos eräs saa mut sille tuulelle...
Onko joku jännäkakkajuttu?
Emmä sua tarkottanukaaEn kyl satavarmasti näytä
Treffit? Ei kannata panikoida. Siitä tulee vain huono olo.No sitäpä.. Kyyl sä oot sillä tuulella et nähään
Ja sit mulla on huomisesta paniikki, ku mul on yks juttu.
Mä en oikeen tiiä mitkä ne on.Treffit? Ei kannata panikoida. Siitä tulee vain huono olo.