Ei, kun nämä ei ole sellaisiaÖö, auttaisko optikolla käynti näköharhoihin?
Sullakin on se kahvikuppi.
Ei, kun nämä ei ole sellaisiaÖö, auttaisko optikolla käynti näköharhoihin?
Mulla pitäis olla voimisteleva mömmönappi, joka näkyy mulleEi, kun nämä ei ole sellaisia
Sullakin on se kahvikuppi.
Juu, näkyi se eilen mullekin.Mulla pitäis olla voimisteleva mömmönappi, joka näkyy mulle
Juu, näkyi se eilen mullekin.
Käske sen hokea perkelettäEilen muuten kuopus oli oppinut ärrän arvatkaa saiko sitä päristelyä kuunnella loppupäivän.
Ikää tytöllä jo kohta 8v. mut nää on tulleet vissiin äitiinsä tuossa ärrän oppimisessa, puheterapiassa kävin miekin sillon pienenä kun ei meinannu millään alkaa pärisemään.
Aha.Nyt vaihdoin sen sellaseen, jota ei aiemmin ole ollu
Esikoinen sai kanssa aikoinaan ärräharjoitusta.Eilen muuten kuopus oli oppinut ärrän arvatkaa saiko sitä päristelyä kuunnella loppupäivän.
Ikää tytöllä jo kohta 8v. mut nää on tulleet vissiin äitiinsä tuossa ärrän oppimisessa, puheterapiassa kävin miekin sillon pienenä kun ei meinannu millään alkaa pärisemään.
No meillä tosiaan puututtiin vasta nyt ekaluokkalaisena siihen kunnolla ja kai se siinä 5-6 iässä saattaa alkaa itestäänkin tulla, ettei kannata huolestua ja varmasti päikystäki sit tulee jotain tietoa/kommenttia jos ne nyt kauhee huolestuneita siitä onMinkä ikäsen pitää mennä puheterapiaan jo r ei tuu? Puolikkaalta tulee vaan ällä, mut semmonen pieni pärinä-ärrä tulee jos hän keskittyy ja ite korostan ärrää puheessani.
Eskari-iässä.Minkä ikäsen pitää mennä puheterapiaan jo r ei tuu? Puolikkaalta tulee vaan ällä, mut semmonen pieni pärinä-ärrä tulee jos hän keskittyy ja ite korostan ärrää puheessani.
Monesti sitä aletaan hakeen D-kirjaimen kautta. Tai ainakin meillä oli näin.Minkä ikäsen pitää mennä puheterapiaan jo r ei tuu? Puolikkaalta tulee vaan ällä, mut semmonen pieni pärinä-ärrä tulee jos hän keskittyy ja ite korostan ärrää puheessani.
Juu niin meilläkin.Monesti sitä aletaan hakeen D-kirjaimen kautta. Tai ainakin meillä.
Mä aamupäiväkahvia.Jaha, päiväkaffetta taas ryystän
Meillä mummi opetti, et kissa sanoo miau, koira sanoo hau hau ja papukaija sanoo perkele.muistan kun yritin joskus opettaa kaverin pikkupojalle r kirjainta. ei oppinu ärrää mutta kirota pärräs kyllä komeesti. lapsen äiti ei oikeen tykänny opetuksessa käytetyista kirosanoista.
Mun yks porilainen kaveri sivisti, et kengät on kenkät ja röntgen on lähes mahdoton sana porilaisille.satakunnassa alkuasukkaat ei käytä d kirjainta ollenkaan. tai jotkut ei vaan osaa. entinen pomo ei saanut tilattua vanhan mersun d jetronic ruiskusysteemiin osia kun tuo laitteen nimi oli semmonen ettei osannut sitä sanoa ollenkaan. kieli solmussa välittömästi.
ite en tienny tänne muuttaessani mikä on rikitaali. pyytämällä suomennosta sain tietää että kyseessä on digitaali.
edes kaikki sairaalan henkilökunnasta ei osaa tuota sanaa.röntgen on lähes mahdoton sana porilaisille.
Kumma juttu ko normisanasto ei suju, mut sit ne syö kakkoja ja masaliisoja Hulluja nuo porilaiset.edes kaikki sairaalan henkilökunnasta ei osaa tuota sanaa.