Vapaamuurarisymboleita vai vain taidetta?

vierailija
Että mua pännii kun ei jakseta lukea mun tekstejä. Mä sanoin että olen jo kieltänyt lapsiltani Foxin katsomisen jo (sä jos sulla on lapsia, varmaan antaisit katsoa vaikka kuinka, koska kyse ei olekaan nyt susta...).
Jätit sitten näppärästi vastaamatta siihen oleelliseen, eli kumpi mielestäsi on vastuussa lastesi altistamisesta, ohjelmien tekijät, vai sinä äitinä, joka annat lastesi katsoa ohjelmia joita pelkäävät?

Sinähän täällä kerrot, miten lapsesi katsovat ohjelmia, joissa on kummituksia, zombeja ja ties mitä hirviöitä. Vai saako niitä katsoa, kun ohjelma ei tule Foxilta vai mikä logiikka sulla pelaa?

vierailija
Echo, olen siis tämä vierailija, joka ei lainaile tekstiä...vastaus kysymykseesi. Kyllä, muurait kuuluvat myös spr:ään, omakotiyhdistykseen, vapepaan, metsästysseuraan jne jne. näkyvään ja ns. hyväksyttyyn yhdistykseen. Myös heistä lie listoja ja jäsenluetteloita. Mistä repäisit tämän saatananpalvonnan? Tunnetko monta, mistä faktatietosi on peräisin? Hymylehdestä? Fox-kanavalta? Piirretyistä vai ehkäpä Aku Ankasta? Kerrotko nyt rehellisesti mistä tämä suunnaton mustamaalaaminen vapaamuurareita kohtaan kumpuaa? Olen tykännyt kirjoitustyylistäsi, mitä vähän täällä pyörin, haluan vaan ymmärtää kantaasi. Perusteluja, kiitos.

vierailija
huru-ukkoja sellaset "vapaamuurarit",
keskenään suhmuroivat ja päättävät asioista, joita sitten työnsä kautta panevat toimeen demokratiasta piittäämatta. korruptio tuollasista salaseuroista mieleen tulee ensimmäisenä, mitä muuta tarkotusta miesten viitta- ja miekkapelleilyillä on kuin saada valtaa pienimunaisille suuren egon omistajille.
Mitä echoon tulee, hänellä on viimeisenä oikeus aukoa päätään muiden uskomuksista ja huruiluista, akka on itse sekaisin kuin seinäkello aku ankka-saatanoineen.

Echo, olen siis tämä vierailija, joka ei lainaile tekstiä...vastaus kysymykseesi. Kyllä, muurait kuuluvat myös spr:ään, omakotiyhdistykseen, vapepaan, metsästysseuraan jne jne. näkyvään ja ns. hyväksyttyyn yhdistykseen. Myös heistä lie listoja ja jäsenluetteloita. Mistä repäisit tämän saatananpalvonnan? Tunnetko monta, mistä faktatietosi on peräisin? Hymylehdestä? Fox-kanavalta? Piirretyistä vai ehkäpä Aku Ankasta? Kerrotko nyt rehellisesti mistä tämä suunnaton mustamaalaaminen vapaamuurareita kohtaan kumpuaa? Olen tykännyt kirjoitustyylistäsi, mitä vähän täällä pyörin, haluan vaan ymmärtää kantaasi. Perusteluja, kiitos.
Kauaa en ehdi kirjoitella, pitäisi plärätä aika paljon nettiaineistoa läpi mut nukkumaankin olisi mentävä.

Tietysti muurarit on muissa puljuissa, hehän ovat yhteiskunnassa usein johtopaikoilla ja sellaisten elämään kuuluu osallistuminen moniin vapaaehtoisjuttuihin ja yhdistyksiin. Mutta ei sekään tee vapaamuurariudesta sen hyväksyttävämpää.

Miten on teistä monista niin vaikeaa uskoa että ihmiset salaavat asioita? Alemman tason muurarit eivät kaikkia muurarisalaisuuksia vielä tiedäkään, mutta ylempien tasojen muurarit tietävät, ja siten se järjestelmä on rakennettu. Moni ei liittyisi ko.systeemiin jos tietäisi mitä ylemmillä tasoilla on, ihmiset suostuvat parhaiten valheeseen pienissä erissä, vähitellen. Epämääräisestä tulee luonnollista.

Eihän kaksoiselämä tai kertomatta jättäminen nyt niin tavatonta tai vaikeaa ole:jos vaikka tilastojen perusteella tosi moni pettää puolisoaan, niin mistä se kertoo? Ihmisen kyvystä elää rinnakkaiselämiä. Olla rakastava vanhempi ja puoliso, samalla kun laittelee kiihkeitä viestejä rakastajalle. Niiiiin tavallista.

No mutta sitten HC-muurareihin...osa löytyy enkunkielisistä lähteistä, pitäisi viettää pari iltaa niitä kahlaten mutta tässä joitakin:

- Manly P. Hall (vaikutusvaltaisimpia muurareita) tuo julki vapaamuurariuden jumalan kirjassaan The Lost Keys of Freemasonry (s. 48): “Kun vapaamuurari ymmärtää, että avain soturiuteen on elävän voimanlähteen oikea käyttöönotto, hän on oppinut tuntemaan vapaamuurariuden salat. Luciferin voimavarat ovat hänen käsissään.”

-Albert Pike, jota monet ovat ylistäneet kaikkein arvovaltaisimmaksi vapaamuurarivaikuttajaksi, paljastaa kirjassaan Morals and Dogma (s. 321) vapaamuurarien valon-tuojan: “Lucifer, Valontuoja, Lucifer, Aamunpoika! Onko se hän, joka tuo valoa? Älä epäile sitä!”

-Suomalainen edesmennyt Pertti Jotuni, ylimpien asteiden ex-vapaamuurari ja tiedetoimittaja on paljastanut, että vapaamuurarien jumala on Lucifer. Samoin Jotuni on kertonut, että vapaamuurari järjestön opetuksista löytyy käsky: Jeesuksen nimi tuhottakoon.

vierailija
Kauaa en ehdi kirjoitella, pitäisi plärätä aika paljon nettiaineistoa läpi mut nukkumaankin olisi mentävä.

Tietysti muurarit on muissa puljuissa, hehän ovat yhteiskunnassa usein johtopaikoilla ja sellaisten elämään kuuluu osallistuminen moniin vapaaehtoisjuttuihin ja yhdistyksiin. Mutta ei sekään tee vapaamuurariudesta sen hyväksyttävämpää.

Miten on teistä monista niin vaikeaa uskoa että ihmiset salaavat asioita? Alemman tason muurarit eivät kaikkia muurarisalaisuuksia vielä tiedäkään, mutta ylempien tasojen muurarit tietävät, ja siten se järjestelmä on rakennettu. Moni ei liittyisi ko.systeemiin jos tietäisi mitä ylemmillä tasoilla on, ihmiset suostuvat parhaiten valheeseen pienissä erissä, vähitellen. Epämääräisestä tulee luonnollista.

Eihän kaksoiselämä tai kertomatta jättäminen nyt niin tavatonta tai vaikeaa ole:jos vaikka tilastojen perusteella tosi moni pettää puolisoaan, niin mistä se kertoo? Ihmisen kyvystä elää rinnakkaiselämiä. Olla rakastava vanhempi ja puoliso, samalla kun laittelee kiihkeitä viestejä rakastajalle. Niiiiin tavallista.

No mutta sitten HC-muurareihin...osa löytyy enkunkielisistä lähteistä, pitäisi viettää pari iltaa niitä kahlaten mutta tässä joitakin:

- Manly P. Hall (vaikutusvaltaisimpia muurareita) tuo julki vapaamuurariuden jumalan kirjassaan The Lost Keys of Freemasonry (s. 48): “Kun vapaamuurari ymmärtää, että avain soturiuteen on elävän voimanlähteen oikea käyttöönotto, hän on oppinut tuntemaan vapaamuurariuden salat. Luciferin voimavarat ovat hänen käsissään.”

-Albert Pike, jota monet ovat ylistäneet kaikkein arvovaltaisimmaksi vapaamuurarivaikuttajaksi, paljastaa kirjassaan Morals and Dogma (s. 321) vapaamuurarien valon-tuojan: “Lucifer, Valontuoja, Lucifer, Aamunpoika! Onko se hän, joka tuo valoa? Älä epäile sitä!”

-Suomalainen edesmennyt Pertti Jotuni, ylimpien asteiden ex-vapaamuurari ja tiedetoimittaja on paljastanut, että vapaamuurarien jumala on Lucifer. Samoin Jotuni on kertonut, että vapaamuurari järjestön opetuksista löytyy käsky: Jeesuksen nimi tuhottakoon.
Miten niin alemmalla tasolla olevat eivät tiedä, jos "arvostetuimmat ja vaikutusvaltaisimmat" muurarit kirjoittavat ne suurimmat salaisuudet kaikkien saatavilla oleviin kirjoihin..? Mietipä nyt hetki.

Sä ulkoistat kaikkea ihme juttuja ja laitat muut vastuuseen jopa siitä, mitä sun omat lapset katsovat telkkarista. Pystytkö itsekään nauttimaan mistään, kun kaikesta pomppii silmille pahuutta ja salaliittoja? Surkeaa.

Kun olen selannut muurareiden kertomuksia, niin ei näköjään tartte olla edes 33. asteella kun saa tietää jo kaikenlaista. Esim. tää eka.

-Kirjassaan "Beyond the light" William Schnoebelen (ex-muurari, ei ole kristitty jos se on jollekulle palstalaiselle merkki siitä että on fiksu) sanoi päässeensä lähelle ylimpiä asteita ja vaikkei saavuttanut 33.astetta, niin hän oli jo mukana vihkimisseremoniassa jonka nimi on englanniksi "Egyptian rites of Masonry and the Paladin."
Yhdessä kohdassa hoetaan
"Glory and Love for Lucifer!
Hatred! Hatred! Hatred! to God accursed! accursed! accursed!"

- Okkultisti Benjamin Creme kehuu, että vapaamuurariuteen on nivottu okkulttisten mysteerien salattu ydin. Huoh, taas _salattu_.
"in Freemasonry is embedded the core or the secret heart of the occult mysteries, wrapped up on number, metaphor, and symbol"...

-Uskoontullut, entinen 33.asteen muurari Jim Shaw sanoo, että aloittelijalle kerrotaan eri versioita kuin pidemmälle ehtineille. Esim. muurareiden G-kirjaimen selitetään ensin tarkoittavan Jumalaa (God), jatkossa kerrotaan sen olevan vain jumaluus, sen jälkeen tarkoittavan geometriaa. Shaw itse sanoo että sillä kirjaimella viitataan idästä tulevaan aurinkoon, auringonjumalaan (G on rituaalihuoneen itäisellä seinällä) ja Osirikseen.

Mutta nyt haluan välillä keskittyä Jumalan tekoihin ja oikeaan valontuojaan eli Jeesukseen. Joskus pitää lukea noita korkeimpien ex-muurareiden kirjoittamia kirjoja, mutta nyt en jaksa. Pimeyden tekojen tonkiminen on raskasta ja yritän pitää paussia.
Mutta lukekaa tuo "Svalin" haastattelu, se tuo hyvin esille illuminaattia.
http://educate-yourself.org/mc/mcsvaliinterviewpt1.shtml

Laitan lusiferin voimien sijaan vastakkaista puolta. Jeesuksessa on voima, on ihanaa tietää että Hän on voittaja. (y)

Viimeksi muokattu:
vierailija
Kun olen selannut muurareiden kertomuksia, niin ei näköjään tartte olla edes 33. asteella kun saa tietää jo kaikenlaista. Esim. tää eka.

-Kirjassaan "Beyond the light" William Schnoebelen (ex-muurari, ei ole kristitty jos se on jollekulle palstalaiselle merkki siitä että on fiksu) sanoi päässeensä lähelle ylimpiä asteita ja vaikkei saavuttanut 33.astetta, niin hän oli jo mukana vihkimisseremoniassa jonka nimi on englanniksi "Egyptian rites of Masonry and the Paladin."
Yhdessä kohdassa hoetaan
"Glory and Love for Lucifer!
Hatred! Hatred! Hatred! to God accursed! accursed! accursed!"

- Okkultisti Benjamin Creme kehuu, että vapaamuurariuteen on nivottu okkulttisten mysteerien salattu ydin. Huoh, taas _salattu_.
"in Freemasonry is embedded the core or the secret heart of the occult mysteries, wrapped up on number, metaphor, and symbol"...

-Uskoontullut, entinen 33.asteen muurari Jim Shaw sanoo, että aloittelijalle kerrotaan eri versioita kuin pidemmälle ehtineille. Esim. muurareiden G-kirjaimen selitetään ensin tarkoittavan Jumalaa (God), jatkossa kerrotaan sen olevan vain jumaluus, sen jälkeen tarkoittavan geometriaa. Shaw itse sanoo että sillä kirjaimella viitataan idästä tulevaan aurinkoon, auringonjumalaan (G on rituaalihuoneen itäisellä seinällä) ja Osirikseen.
Leikitään, että tämä kaikki on totta. Ok. Mitäs nyt? Mitä haluat, että tapahtuu ja kenen pitää asioihin tehdä muutoksia ja miksi? Jos joku mieskerho haluaa tanssia perseet paljaana jossain "salaisissa" kerhoissaan ja laulaa ylistystä vaikka muumeille, niin miten sen pitäisi kenenkään ulkopuolisen elämään vaikuttaa?

Leikitään, että tämä kaikki on totta. Ok. Mitäs nyt? Mitä haluat, että tapahtuu ja kenen pitää asioihin tehdä muutoksia ja miksi? Jos joku mieskerho haluaa tanssia perseet paljaana jossain "salaisissa" kerhoissaan ja laulaa ylistystä vaikka muumeille, niin miten sen pitäisi kenenkään ulkopuolisen elämään vaikuttaa?
Älä nyt koukuta mua vastaamaan enää, kun yritän päästä tästä ketjusta jo eläkkeelle. :D

No, katotaan jos illalla ehdin vastata.:whistle:

vierailija
Et pääse vielä eläkkeelle. Aivan höpönlöpöä, faktaksi ei todellakaan käy kopsut jonkin pilipali paavolan hallusinaatio höpinät. Mutta kun en jaksa vääntää kanssasi, todettakoon näin keskustelun lopuksi että olemme kumpikin onnekkaita saadessamme valita puolemme. Onnea vaan valitsemillemme teille, yhtenäisestä maailmanjärjestyksestä muista pikkuseikoista piittaamatta :alien:

Et pääse vielä eläkkeelle. Aivan höpönlöpöä, faktaksi ei todellakaan käy kopsut jonkin pilipali paavolan hallusinaatio höpinät. Mutta kun en jaksa vääntää kanssasi, todettakoon näin keskustelun lopuksi että olemme kumpikin onnekkaita saadessamme valita puolemme. Onnea vaan valitsemillemme teille, yhtenäisestä maailmanjärjestyksestä muista pikkuseikoista piittaamatta :alien:
Ei nuo mun viittaukset läheskään kaikki ole Paavolalta, joku (en muista mikä) saattaa olla. Ja vaikka jonkun henkilön suora lainaus olisi minkä Paavola-Echo-tulkintafiltterin tahansa suodattama, niin se on silti suora lainaus, nuo ihmiset (2 noista on korkea-arvoisimpiin muurareihin kuuluvia ja A.Pike on oikein pomo) ovat oikeasti olleet tuota mieltä ja sanoneet noin. Mukana on ei-kristittyjä ex-muurareita.
Minusta tuntuu että vaikka mä laittaisin kuinka monta entisten muurareiden juttua niin sä et uskoisi.

Et sä "ehdi". Sun aika ja mielenkiinto loppuu aina pariin kinkkiseen kysymykseen tai vastaansanomattomaan faktaan. Vrt. ufot, viljaympyrät, Bermudan kolmio jne jne.
Nää aihepiirit vaatii oikeasti ihan mielettömän satsaamisen. On paljon nopeampaa jutella täällä vaikka lempiruokalajista kuin selata enkunkielisiä tekstejä jostain Bermudasta ja seuloa mitkä on luotettavia ja ei-luotettavia lähteitä.

vierailija
Nää aihepiirit vaatii oikeasti ihan mielettömän satsaamisen. On paljon nopeampaa jutella täällä vaikka lempiruokalajista kuin selata enkunkielisiä tekstejä jostain Bermudasta ja seuloa mitkä on luotettavia ja ei-luotettavia lähteitä.
Miksi edes aloitat keskusteluja aiheista, joista sinulla ei ole riittävästi tietoa tai jaksamista sitä etsiä? Ei se niin mene, että sinä voit esittää mitä hulluimpia väitteitä ja oletat, että kaikki liittyvät kanssasi kauhistelemaan, miten iiiik kamalaa ja saliittoa ja saatanasta se ja tuo animaatio ja akuankka ja järjestö on.

Tähän on nopea vastata: kumpi on vastuussa lastesi altistamisesta pelottaville tv-ohjelmille, sinä vai ohjelman tekijä? Joko uskaltaisit vastata?

• Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Jatketaas oman maineen rapauttamista. Jos joku epäilee jo mun mielenterveyttä niin nou hätä, 99 % mun päivästä menee ihan muiden kuin illujen miettimiseen.

Mutta pari juttua tältä viikolta...
-mies katsoi viikolla jotain Halle Berry-elokuvaa, mikähän lie elokuva telkusta tullut? No mä en vilkaissut sitä kuin 20 sek ohimennen ja sinä aikana siinä näkyi Horuksen silmä kolmion sisällä -symboli, samaan aikaan puhuttiin jostain Drake-nimisestä tyypistä (Draco/Drake/Dracula kuuluu samaan syssyyn).

-Väänsin eilen pullaa, ja kun oli syysilta niin mulle tuli mieleen yksi syksyinen hittibiisi parin vuoden takaa, eli Ylviksen What does the fox say. Siinä on kaunis melodia, mukava video kun ei ole seksillä kyllästetty, lapset tykkäsivät eläinaiheesta. Mutta tuli mieleen katsoa olisiko siinä mitään hämärää. Eli video:

- maskit. Ok, mä olen itsekin lastenjuhlissa käyttänyt eläinmaskeja.
- lapsi on keskellä pimeää metsää, ok, pappa lukee siinä satua. Mut ei ole kauhean rauhoittava scene kuitenkaan.
- levitaatio. No, taidetta...

Ei riitä vielä todisteeksi. Mutta sitten luin...
- Fox-sana on yksi illuministien voimakkaita lempparisanoja, joita he käyttävät Monarch-mielenohjelmointikoulutuksessaan.
http://educate-yourself.org/mc/illumformula4chap.shtml

- Jos katsotaan sanan FOX kirjainten esiintymistä aakkosissa, saadaan 666.
F=6., O=15. (1+5=6) ja X=24. (2+4=6) kirjain.

Englantilaisessa gematriassa fox antaa myös lukuarvon 666.

Miksi se Ylviksen laulaja laulaa ketusta enkelinä? Saatanakin on enkeli...

Tulee mieleen, että olen täällä palstallakin kertonut kuinka olen joutunut lapsiltani eväämään tänä vuonna nimenomaan Fox-kanavan katselun, sieltä tulee ajan örkkimönkiäis/hirviö/tulimeri-lastenohjelmaa.
Entä Firefox, tulikettu...hmm. Miksi TULIkettu?

Joo...voi olla sattumaa, tai voi olla olemattakin. :)

Nonni, pidetääs taas mieli virkeänä ja kylmä rinki pepun alla. (y)

Teemana "kätketty näkyville." Copypastetan vähän toiselta sivulta.

Kirkkotaidetta, tästä oli viimeisimmässä Sana-lehdessä juttua. Eli valitettavasti vapsut on vaikuttaneet Tampereen kirkkoihin.
1700-luvulla eli vapaamuurari Hans Boije, joka vaikutti Tampereen kaupungin perustamiseen. (Tampere ja kuuluisa vapaamuurarikaupunki Washington on perustettu lähes samoihin aikoihin).

Otetaan Tampereen Vanha kirkko ja piirretään harpilla 666 m säteeltään oleva ympyrä.

Siihen osuu 5 Tampereen vanhinta kirkkoa. No sit yhdistetään ne viivalla.

Miksi yksi kärki osoittaa eteläpuiston paikkeille? No Nalkalan torin kärkeen kaavoitettiin aikoinaan tontti ortodoksikirkolle, mutta tämä osoitettu paikka ei kelvannut, ja se rakennettiin sitten nykyiselle paikalleen. Nykyään Eteläpuistossa on Tampereen hiippakunnan tuomiokapituli.

Jos sit piirtää toisen säteeltään 666 metriä olevan palluran niin Hatanpään kartanon alueelta löytyykin Tampereen vanhin muistomerkki eli Boijen ajoilta peräisin oleva ns. "Vapaamuurarin hauta."

Mikäs se mollottaa Tampereen vanhimman kirkon alttaritaulun yläpuolella, ristin alla?

Finlaysonin kirkosta löytyy harppi. Kauheestipa liittyy kristinuskoon...

Finlaysonin kirkon oven yläpuolella on lootuskukka, jossa tuttu kolmio.

Tuomiokirkon koristelu on jo sairasta. Mitä itseään syövä käärme eli ouroboros tekee kristillisessä kirkossa, samoin pöllöt?

Vrt.vapsulogon käärme...

Oman seurakunnan kirkko on rakennettu muistaakseni 1980 vuonna. Ja siellä on tuo symboli kolmio ja silmä sisällä.
Jep, no sitähän on pidetty virheellisesti kristillisenä symbolina ja pidetään edelleen. Voi olla että sun kirkon arkkitehti on laittanut sen ihan tietämättömyyttään.
Mut nuo Tampereen vanhojen kirkkojen symbolit mietityttää koska rakentamiseen on vaikuttanut tunnettu vapaamuurari.

Ulkona kamala keli eikä jaksaisi sisällä siivota...aika ottaa esille vapsusymboliikkaa. :coffee:

Näistä seuraavista en lähde väittelemään, pop-muusikoiden ja muiden julkkisten motiivit voivat olla monenkirjavia ja osalla voi olla ihan tahatonta muiden matkimista.

Mutta toisen silmän peittäminen: lähes jokainen nimekkäämpi artisti tekee sen ainakin kerran, joko promokuvassa, videolla tai levyn kannessa.

Joissakin kuvissa se näyttää ihan coolilta (hiukset valahtaa toisen silmän peitoksi, haluaa näyttää kohtalokkaalta jne) mut sit on kyllä niin käsittämättömän typerän näköisiä silmänpeittoja että mietin että onko niissä muuta kuin vapsutarkoitus. Ihan kuin olisivat optikon tuolissa.

Yhteistyössä