Vapaamuurarisymboleita vai vain taidetta?

vierailija
"Vapaamuurareista on kirjoitettu ja kerrottu todella paljon. Liikkeellä on osaksi väärää ja oikeata tietoa. Vapaamuurarit eivät aluksi tiedä mihin he ovat liittyneet, vaan heille avautuu tietoa vapaamuurariudesta sen mukaan kun he etenevät eri asteissa. Siksi moni vapaamuurari ei usko tosiasioita vapaamuurariuden pimeästä puolesta, koska heille ei ole avattu vapaamuurareiden viimeisiä asteita. "
Niin? Sinä tiedät, mutta alemman tason vapaamuurarit eivät? Levität väärää tietoa? Olet vapaamuurari? Miten juuri sinä erotat oikean ja väärän tiedon?
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Niin? Sinä tiedät, mutta alemman tason vapaamuurarit eivät? Levität väärää tietoa? Olet vapaamuurari? Miten juuri sinä erotat oikean ja väärän tiedon?
Olen nyt liian väsynyt tähän..
Mutta vastaan silti.

En ole saanut kyseistä tekstiä netistä. Ja lähdettä en kerrokaan.
Se ei ole asian ydin.

Ja kaikenlisäksi en ole väittänyt tietoani oikeaksi tai vääräksi. Nämä ovat kaikki suuntaa antavia tietoja joita täälä ollaan levitelty. Yhä pintaraapaisuja. Ei nuo tekstit kerro vielä puoliakaan sen kokonaisuudesta. Eikä se olisi yhdessä ketjussa mahdollistakaan.

Pitää aika paljon enemmän syventyä asiaan jos haluaa päästä syvemmälle. Ja sehän se "ongelma" onkin, että pitäisi olla silloin vapaamuurari, ja silloin tietoa ei levitetä.

Ja ensinnäkin, näiden tietojen antajat ovat entisiä vapaamuurareita. Se on aika harvinaista päästä siitä paskasta eroon.
 
vierailija
Sitäpaitsi. Nuoremmille vapaamuurareilla ei ole hajuakaan tai he eivät tiedä kuuluvansa edes vapaamuurareihin. Joten mistä ajattelit heidän lähtevän asiasta tietoa hakemaan ja miksi?
 
vierailija
Olen nyt liian väsynyt tähän..
Mutta vastaan silti.

En ole saanut kyseistä tekstiä netistä. Ja lähdettä en kerrokaan.
Se ei ole asian ydin.

Ja kaikenlisäksi en ole väittänyt tietoani oikeaksi tai vääräksi. Nämä ovat kaikki suuntaa antavia tietoja joita täälä ollaan levitelty. Yhä pintaraapaisuja. Ei nuo tekstit kerro vielä puoliakaan sen kokonaisuudesta. Eikä se olisi yhdessä ketjussa mahdollistakaan.

Pitää aika paljon enemmän syventyä asiaan jos haluaa päästä syvemmälle. Ja sehän se "ongelma" onkin, että pitäisi olla silloin vapaamuurari, ja silloin tietoa ei levitetä.

Ja ensinnäkin, näiden tietojen antajat ovat entisiä vapaamuurareita. Se on aika harvinaista päästä siitä paskasta eroon.
No levitetäänhän sitä tietoa, kun entiset vapaamuurarit kertovat tietonsa ympäri mailmaa, ihan kirjoittavat kirjoja niistä "salaisuuksista", joten kyllä niiden alemman tason muurareiden on pakko olla lukutaidottomia, jos eivät ole jo näistä "salaisuuksista" perillä.

Etpä tietenkään kerrokaan. Leikin yllättynyttä.
 
vierailija
Lue. Tutki.
Niin muutkin tekevät.
En rupea kirjoittamaan tässä tekstiä toistamiseen koko yötä.

Joka tapauksessa menen nyt itse nukkumaan ja toivotan myös sinulle hyvät illan jatkot.
Ok. Luulin, että haluat keskustella aiheesta, mutta etsitkin vain samanmielisiä peesaajia, jotka eivät kyseenalaista "tietojasi". My bad.
Hyvää yötä, muurareille työtä!
 
vierailija
aina löytyy draamaa etsiviä vähän omasta mielestäni noloja ihmisiä, jotka pitävät tästä että kaikesta tehdään numeroa ja draamaa. sekä nuo kerhojen persutajat että nämä echon kaltaset joiden pitää saada elämäänsä kiksejä kehittelemällä ihmisistä jotain mystisiä taruolentoja joilla on salaisia voimia jne.
ihmisen elämä perustuu ainoastaan kahteen asiaan, syömiseen ja nukkumiseen. kaikki muu on draamaa.
 
aina löytyy draamaa etsiviä vähän omasta mielestäni noloja ihmisiä, jotka pitävät tästä että kaikesta tehdään numeroa ja draamaa. sekä nuo kerhojen persutajat että nämä echon kaltaset joiden pitää saada elämäänsä kiksejä kehittelemällä ihmisistä jotain mystisiä taruolentoja joilla on salaisia voimia jne.
ihmisen elämä perustuu ainoastaan kahteen asiaan, syömiseen ja nukkumiseen. kaikki muu on draamaa.
Ei tässä draamaa haeta vaan mulla on ihan loputon halu tietää näistä asioista ja että onko kaikki mennyt niin kuten historiankirjoissa on meille kerrottu. Mun mies sanoo että minusta olisi pitänyt tulla uskontotutkija. No, olisin aika tylsä tutkija kun lyttäisin kaikki muut uskonnot paitsi kristinuskon. :rolleyes:

Mutta onhan nää semmoisia asioita joista ei ylipäätään puhuta. Mulle on Israel tärkeä ja rakas, ja olihan se mulle pieni shokki eilen tietää Jerusalemin ydinpaikkojen masonistisuudesta.
 
Ja yksi pointti:vapaamuurarivala menee maallisen lain edelle. Tuo herättää kysymyksiä poliitikkojen sidonnaisuudesta ja lainkuuliaisuudesta oman maansa lakeja kohtaan.

Poliitikot ympäri maailmaa lässyttävät kuorossa maailman yhdistämisestä koska on terroria jne. Esim. Niinistö puhuu jo aivan avoimesti "uudesta maailmanjärjestyksestä" joka hänen mukaansa tarvitsisi saada ja kiireesti. Obama on 32. asteen muurari.

Mutta he eivät kerrokaan että he ovat olleet yhtä ja samaa porukkaa jo satoja vuosia. Nyt vaan puuttuu heidän laatimansa yksi maailmanhallitus, yhdet lait, yksi panteistinen uskonto.
 
vierailija
Jos echon höpinöihin ja "varmaan tietoon" on uskominen. Pitää epäillä kaikkea: apua, mun silmälääkäri ja optikko ovat varmaankin "niitä"...siellä näöntarkastuksessa käskevät peittämään toisen silmän. Ja näkötaulussakin on numero 3 sekä 6!!! Apua. Mittaavat varmaan jotain silmänpaineitakin jollain harpin tapaisella...epäillyttävää. Faktavarmasti, on siis todisteita, ovat soulttautuneet sinnekin. Kuuluvatkohan reppanat edes kirkkoon, jotta voisivat pelastautua. Ehkä optikoille ei vielä ole kerrottu ylempää totuutta. Mitenhän saisi piirreltyä harpilla kaikkien optikkoliikkeitten osoitteet kartalle, tulisikohan niistäkin pentagrammi, auta echo, tutkimaan ja piirtelemään karttaan, niin tietän mitä optikoita välttää/suosia?
 
Jos echon höpinöihin ja "varmaan tietoon" on uskominen. Pitää epäillä kaikkea: apua, mun silmälääkäri ja optikko ovat varmaankin "niitä"...siellä näöntarkastuksessa käskevät peittämään toisen silmän. Ja näkötaulussakin on numero 3 sekä 6!!! Apua. Mittaavat varmaan jotain silmänpaineitakin jollain harpin tapaisella...epäillyttävää. Faktavarmasti, on siis todisteita, ovat soulttautuneet sinnekin. Kuuluvatkohan reppanat edes kirkkoon, jotta voisivat pelastautua. Ehkä optikoille ei vielä ole kerrottu ylempää totuutta. Mitenhän saisi piirreltyä harpilla kaikkien optikkoliikkeitten osoitteet kartalle, tulisikohan niistäkin pentagrammi, auta echo, tutkimaan ja piirtelemään karttaan, niin tietän mitä optikoita välttää/suosia?
Mä en pelkää kolmioita, harppeja, yhtä silmää, geometria oli mun lemppari koulussa. Ne on neutraaleja.

Mut sit jos niitä käytetään johonkin palvontamenoihin ja päättäjät haluavat ujuttaa niitä joka paikkaan, niin pitää ihmetellä että mitä heillä liikkuu korvien välissä.
 
vierailija
Discavery channelilla alkaa muuten tässä kohtapuolin tässä kuussa sarja RAAMATUN SALALIITTOTEORIAT tms. vastaava jossa on todistettu pätevästi (yhtä pätevästi kuin nämä ns. vapiksen vastustajat) raamatun kirjoitukset huuhaaksi. Odotan mielenkiinnolla, keskustelkaamme sitten lisää!
 
Discavery channelilla alkaa muuten tässä kohtapuolin tässä kuussa sarja RAAMATUN SALALIITTOTEORIAT tms. vastaava jossa on todistettu pätevästi (yhtä pätevästi kuin nämä ns. vapiksen vastustajat) raamatun kirjoitukset huuhaaksi. Odotan mielenkiinnolla, keskustelkaamme sitten lisää!
Harmi kun mulla ei näy Discoveryä, näkisiköhän niitä jaksoja Youtubessa? Enivei, niin monet ihmiset on kohdanneet Jeesuksen ja kokeneet Jumalan voiman että eipä yks dokkarisarja sitä hetkauta.

Mutta miksi lähdet ad hominem-linjalle? Argumenttina aika surkea. Miten kristinuskon todenperäisyyden arvioiminen liittyy vapaamuurareihin ja illuihin?

Jos puhutaan mamuista, onko arvioitava kristinuskoa?
Jos puhutaan nykyhallituksen tilasta, onko arvioitava kristinuskoa?
Pitääkö grillimakkaralaatujen vertailussa arvioida kristinuskoa?
 
Kävinpä katsomassa uuden Tähtien sodan kun tuttu ihminen pyysi mukaan. Tähtien sota-elokuvathan on täynnä kaikkea symboliikkaa mitä ei edes jaksa luetella, käsikirjoittajat ovat erittäin hyvin perillä muinaisista babylonialaisista uskomuksista (esim.muinaiset avaruudesta tulleet Anunnakit ->Anakin Skywalker).
Uudeksi ohjaajaksi on valikoitunut juutalainen, J.J.Abrams.

Julisteet esittelee yhtä silmää, sattumaa vai ei? En tiedä.




 
Eliitin satanistiset symbolit eivät aina ole selkästi semmoisia joita vaikka jossain pussikaljan kanssa hilluvat satanistinuoret käyttävät, ne voivat olla hyvin yllättäviä.
Yksi okkulttinen symboli on yllättäen mustavalkoisuus ja mustavalkoinen shakkilauta-kuvio, jolla viitataan okkultistien dualistiseen maailmankuvaan.

Elikä vapsujen looshin lattia:


Jos ei nyt urheilukisojen ruutulippua aleta demonisoimaan (en jaksa :D), niin mustavalkoista shakkikuviota on joka paikassa. Okkulttisissa elokuvissa ja lastenohjelmissa se vilahtaa todella usein.

Kuvionahan se on ruma, ei kovin esteettinen, mutta sitä on tungettu vaikka mihin.

Jos Beyonce näytti Super Bowlin väliajalla käsillään kolmiota (tän ketjun eka sivu), niin seuraavana vuonna Kate Perryn väliaikashowssa oli vapsulattia:

Terminator2- leffassa pahis muodostuu vapsulattiasta:




Englannin kuningashuoneen on sanottu edustavan illujen kärkeä. Dianan ja Charlesin häät:


Laitan lisää joskus...shakkikuvio vilahtaa usein. Ja jos joku nyt on laittanut keittiöönsä mustavalkoiset lattialaatat niin en nyt heti epäile illuksi. :D
 

Yhteistyössä