Miksi kaikki miehet näyttää nykyään niin pieniltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 31035724":
kyllä ihmetyttää että jaksat noin kauheesti nähdä vaivaa toisten ulkonäöstä tai korostaa omaa. onko joku kehitysvaihe tai nuoruus jääny elämättä kun murkkuikä puskee päälle. ei tarvi vastata.
Se että haukkuu Ciervoa läskiksi on varmasti hyvin aikuismaista. Sen sijaan on ihan lapsellista kun joku tulee sanomaan ettei hän mikään läski ole. Jep.

Se että haukkuu Ciervoa läskiksi on varmasti hyvin aikuismaista. Sen sijaan on ihan lapsellista kun joku tulee sanomaan ettei hän mikään läskin ole. Jep.
No onhan se isompi nainen, mut haluu pienen miehen. sit jos on sillee et mies olis niin vaativa ni sais kuraa niskaan heti.
Oli tossa yhessä sun viestissä silleen et sä ilmotit et jonkun miehen pitäis maksaa naiselle et se olis sen kaa.

miks pitäis maksaa?

Sinä saat toki haluta hoikkaa miestä vaikka itse olet löllerö läski jonkun mielestä.

Miksi tämä edellinen aseteltuna toisin päin aiheuttaa niin kamalaa kohua?

Miksi se on niin kamalaa jos puolikalju kaljamaha haluaa kauniin ja hoikan petite blonditytön käsipuoleensa?
Se on niin kamalaa kun mies haluaa jonkun sellasen josta tykkää, mut siit pitäis sit ainakin yhen naisen mielestä maksaa.
Nainen kun haluaa jotain niin ei se herätä mitään sellasta et naisen pitäis maksaa. Aika outoa?

Sinä saat toki haluta hoikkaa miestä vaikka itse olet löllerö läski jonkun mielestä.

Miksi tämä edellinen aseteltuna toisin päin aiheuttaa niin kamalaa kohua?

Miksi se on niin kamalaa jos puolikalju kaljamaha haluaa kauniin ja hoikan petite blonditytön käsipuoleensa?

En tiedä miksi aiheuttaa, kai jotkut ottaa kaiken niin kamalan henkilökohtaisesti?
Mua ei kiinnosta mitä joku puolikalju kaljamaha haluaa, kunhan ei ota haluamaansa väkisin.

Suosittelen opettelemaan sellaista asennetta, ettei vedä ihan kaikkea itseensä (esim. loukkaannu, jos jonkun mieltymykset ovat erilaiset kuin itsellä tai mitä itse edustaa).
Voisin kuvitella, että on aika raskasta elää tosi epävarman ihmisen nahoissa ja noh, onhan se aika narsistista vetää asia kuin asia itseensä.

Viimeksi muokattu:
Ulkonäkökeskeiset ovat heikolla itsetunnolla varustettuja. TV-työssä pitää olla laiha, koska objektiivit vääristää mittasuhteita. Toinen puoli on ihanteiden luominen markkinoita varten.

Ulkonäkökeskeiset ovat heikolla itsetunnolla varustettuja. TV-työssä pitää olla laiha, koska objektiivit vääristää mittasuhteita. Toinen puoli on ihanteiden luominen markkinoita varten.

En tiedä miksi aiheuttaa, kai jotkut ottaa kaiken niin kamalan henkilökohtaisesti?
Mua ei kiinnosta mitä joku puolikalju kaljamaha haluaa, kunhan ei ota haluamaansa väkisin.

Suosittelen opettelemaan sellaista asennetta, ettei vedä ihan kaikkea itseensä (esim. loukkaannu, jos jonkun mieltymykset ovat erilaiset kuin itsellä tai mitä itse edustaa).
Voisin kuvitella, että on aika raskasta elää tosi epävarman ihmisen nahoissa ja noh, onhan se aika narsistista vetää asia kuin asia itseensä.
En ottanut itseeni.
En ole myöskään mies, joten minulla ei ole motiivia ottaa itseeni.

Toin esiin näkökulman, jonka olen huomannut.
Jos mies kirjoittaisi noin, nousisi siitä kamala paskamyrsky.

Ja pelkkä asiasta mainitseminen sai aikaan sen, että joku ehdotti, että miehen pitäisi maksaa seurasta.

voi vee, missä välissä minustaki on hintelä vässykkä tullu. o_O

En tiedä susta, mutta mulle se kävi perheen myötä. Lastenhoito ja perhe-elämä tekee miehistä lihavia läskejä. Kyllä siitä on testosteroni ja miehisyys aika kaukana kun leikkii tytön kanssa hello kittyillä ja asettelee niitä prinsessa linnaan ja ratsastamaan jollain yksisarvisilla. Lapsista se on varmaan mukavaa, mutta naisia tietysti ärsyttää vässykkä miehet.

Mä tykkään pienistä miehistä ja todellakin ovat marginaalissa.
Tuntuu, että suurinosa on jotain skrodeja "nallekarhuja", ikuisella bulkilla olevia bodareita aka läskejä, iskävartaloisia lölleröitä ja muuten vaan liian romuluisia/isokokoisia.
big_woman.jpg

En tiedä susta, mutta mulle se kävi perheen myötä. Lastenhoito ja perhe-elämä tekee miehistä lihavia läskejä. Kyllä siitä on testosteroni ja miehisyys aika kaukana kun leikkii tytön kanssa hello kittyillä ja asettelee niitä prinsessa linnaan ja ratsastamaan jollain yksisarvisilla. Lapsista se on varmaan mukavaa, mutta naisia tietysti ärsyttää vässykkä miehet.
No ei se todellakaan miehestä mitään vässykkää tee, että se leikkii lapsen/lasten kanssa o_O Kummia käsityksiä ihmisillä.

En ottanut itseeni.
En ole myöskään mies, joten minulla ei ole motiivia ottaa itseeni.

Toin esiin näkökulman, jonka olen huomannut.
Jos mies kirjoittaisi noin, nousisi siitä kamala paskamyrsky.

Ja pelkkä asiasta mainitseminen sai aikaan sen, että joku ehdotti, että miehen pitäisi maksaa seurasta.

Tuskin nousisi paskamyrskyä, jos mies kirjoittaisi samaan tyyliin naisista - miesvaltaisella palstalla.
Ja toisaalta taas varmasti nousisi isompi myrsky jos minä oisin kirjoittanut tuon tekstin jollekin miesvaltaiselle palstalle.

Vaikka näköjään täällä naisvaltaisellakin palstalla hienoista tynkää ilmassa, ei mikään neutraali reagointi vaan lähinnä päinvastoin, joku/jotkut veti herneen nenuun. :D

Yhteistyössä