Ai että inhoan tuota sanontaaItse suosisin friends with benefitsiä, koska en oikeesti tiiä yhtään mitä haluan ja tässä elämäntilanteessa tuntuu jo ihan ruuhkavuosilta enkä tiiä mihin väliin mahduttaisin ketään.
Ai että inhoan tuota sanontaaItse suosisin friends with benefitsiä, koska en oikeesti tiiä yhtään mitä haluan ja tässä elämäntilanteessa tuntuu jo ihan ruuhkavuosilta enkä tiiä mihin väliin mahduttaisin ketään.
Niin ja mä kirjoitinkin sulle siinä ketjussa että mielestäni sen saa täällä estettyä ettei yksäreitä tule/kukaan voi laittaa jos niin haluaa.En ole rekkautunut koskaan, koska en halua yksäreitä. Mutta te todistitte nyt sen, mitä ei moni tiedä, et rekkautunut pystyy muuttamaan tekstinsä aika nopeasti jälkikäteen. Ikävää, että pienten lasten vanhempien palstalla on tällainen ominaisuus.
OkVarmaan selviää kun ikää tulee tarpeeksi, luulisin.
Ei se silti tarkoita, että se iän myötä kaikille tulisi.
Jossakin on aamu nytkin
Laita silkkiä alimmaiseksi vaatteiden alle, niin tarkenee aina. Silkki on kätevää myös kuumassa, kun se ei hiosta. Toki liian kuuma voi tullaOn kaunista mutta tuossa ei ole talvella merta, aurinkoa eikä lämmintä mistä aiemmin oli puhe
Näköjään androidille on joku adblock-selain. Ei saa chromeen lisäosana samoin ko tietokoneelle. Taidan testata tabletille, tää on susipaska muutenkin.Mä oon koittanu ettii, mutten löydä. Mulla on Samsung ja Chrome-selain.
Pitäiskö sun mennä nukkumaan? Vai onko vika mussa? Pitääkö mun mennä nukkuu? En ymmärrä mitään sun viestistä.Varmaan selviää kun ikää tulee tarpeeksi, luulisin.
Ei se silti tarkoita, että se iän myötä kaikille tulisi.
Jossakin on aamu nytkin
Kerro sit, oliko hyvä.Näköjään androidille on joku adblock-selain. Ei saa chromeen lisäosana samoin ko tietokoneelle. Taidan testata tabletille, tää on susipaska muutenkin.
Itse suosisin friends with benefitsiä, koska en oikeesti tiiä yhtään mitä haluan ja tässä elämäntilanteessa tuntuu jo ihan ruuhkavuosilta enkä tiiä mihin väliin mahduttaisin ketään.
Ei se silti ole sama kuin meri, aurinko ja lämminLaita silkkiä alimmaiseksi vaatteiden alle, niin tarkenee aina. Silkki on kätevää myös kuumassa, kun se ei hiosta. Toki liian kuuma voi tulla
Päivällä oli tosi tyyntä. Löysiköhän ne kalamiehet sitä ottikalenteria? Paperiversiona se on ollut iät ajat kalentereissa. Mut hieno saalis tuli ilman sitäkin
TuollainenNäköjään androidille on joku adblock-selain. Ei saa chromeen lisäosana samoin ko tietokoneelle. Taidan testata tabletille, tää on susipaska muutenkin.
Mun syytä tietenki sekin:-DPitäiskö sun mennä nukkumaan? Vai onko vika mussa? Pitääkö mun mennä nukkuu? En ymmärrä mitään sun viestistä.
Minä taas kaipaan enemmän hellyyttä ja hassuttelua. Ja sellaista läheisyyden tunnetta ja sanatonta ymmärrystä. Mutta seksi on kans kivaa. En vain halua yhden illan juttuja, eikä fwb oikeen onnistu.Itse suosisin friends with benefitsiä, koska en oikeesti tiiä yhtään mitä haluan ja tässä elämäntilanteessa tuntuu jo ihan ruuhkavuosilta enkä tiiä mihin väliin mahduttaisin ketään.
Niinhän sen täytyy olla:-DPöhkö. Talvi on keksitty pilkkimisen ja moottorikelkkailun vuoksi
Kirkas tähtitaivas on kyllä kaunista katseltavaaMun syytä tietenki sekin:-D
Mun ei tarvi mennä nukkumaan. Tähtitaivas on niin kaunis yöllä, kun ei ole valosaastetta. Tässä ei pitäisi olla tähtiä kuitenkaan... Kuutamolla ne erottuu huonommin.
Ollaan samanlaisiaEn vain halua yhden illan juttuja, eikä fwb oikeen onnistu.
Kissa joka ei syö on sekaisin, mut syy kandee varmistaa.Kissa parka on niin sekaisin onnestaan, kun tulin kotiin töistä, ettei se pysyy edes syömään.
No nyt se syö. Eka piti vain riehua ja leikkiä piilosta, kun on ollut kahdeksan tuntia yksin.Kissa joka ei syö on sekaisin, mut syy kandee varmistaa.
saako ilmottautua kolmanneks vaikken nainen olekkaan. tosin mä jätän sen miesten ettimisen ihan muille.Ollaan samanlaisia
Älä nyt vielä luovuta, se oikea uros on sullekkin siellä jossakin kunhan vain jaksat sinnikkäästi yrittääsaako ilmottautua kolmanneks vaikken nainen olekkaan. tosin mä jätän sen miesten ettimisen ihan muille.
en sanokaan mitään...Älä nyt vielä luovuta, se oikea uros on sullekkin siellä jossakin kunhan vain jaksat sinnikkäästi yrittää