Mä taas inhoon tuota harmautta ja vesisadetta kun pitäis olla talvi.Mä vihaan lunta, jäätä ja pakkasta. Harmauden ja vesisateen siedän kyllä
Mä taas inhoon tuota harmautta ja vesisadetta kun pitäis olla talvi.Mä vihaan lunta, jäätä ja pakkasta. Harmauden ja vesisateen siedän kyllä
juujuu, mutta älä nyt kiirettä pidä sen talven kanssa.Mä taas inhoon tuota harmautta ja vesisadetta kun pitäis olla talvi.
Ei kai sinkkuna oleminen haluttomuuttakaan tarkoita?Ei ole, jos osapuolille tai yksilölle halut tai haluttomuus sopii.
En kunhan joulukuuhun asti ei sada pelkkää vettäjuujuu, mutta älä nyt kiirettä pidä sen talven kanssa.
Pöhkö. Talvi on keksitty pilkkimisen ja moottorikelkkailun vuoksiTalvi tulee, jota mä vihaan
Voihan se noinkin mennäMä kuulin täs yks päivä kuvauksen et jos elämä on hyvää sinkkuna ja pärjää, niin se aiheuttaa ihmiselle harhaluulon ettei halua tai kaipaa suhdetta ollenkaan. Pariutumishalu on kuulemma pärjäämisen alle jäävä "piilevä" ominaisuus, joka ilmaantuu esiin vasta sitten kun tykästyy johonkuhun.
Tai jotain sinne päin
Ei liity seksiin, vaan haluun olla suhteessa.Ei kai sinkkuna oleminen haluttomuuttakaan tarkoita?
Jos ei harrasta noitaPöhkö. Talvi on keksitty pilkkimisen ja moottorikelkkailun vuoksi
Ei välttämättä mun kanssaJos ei harrasta noita
Moottorikelkkailu vois kyllä olla ihan kivaa
Niinpä, kaikki sitä vaan ei välttämättä halua. Tai ehkä luulee niin.Ei liity seksiin, vaan haluun olla suhteessa.
Koko päivä merellä auringossa, lämpimässä. Missä ne harmaudet ja vesisateet on?Mä taas inhoon tuota harmautta ja vesisadetta kun pitäis olla talvi.
Halu olla yksin on poilkeavaa käytöstä koko eliökunnassa. Mutta jos haluaa, niin mikäpäs siinä.Niinpä, kaikki sitä vaan ei välttämättä halua. Tai ehkä luulee niin.
Puhun noin yleisesti.
Tietysti niilläkin mielipide voi muuttua jos jonkun löytää.
eliöt erikseen. ihminen tyhmyydessään ajattelee asioita.Halu olla yksin on poilkeavaa käytöstä koko eliökunnassa. Mutta jos haluaa, niin mikäpäs siinä.
Etkö voi valita?mun silmät on selvästi väsyneet kun ei meinaa auki pysyä. loppuosa istuis kyllä helposti tässä.
miksi et mene nukkumaan?väsymys on sitä luokkaa kun olis ollu aamu,ilta, yö ja yhden aamun vielä putkeen töissä.
Ei ehkä välttämättäEi välttämättä mun kanssa
menisit ite kun sua on muutkin pyytäny poistumaan.miksi et mene nukkumaan?
En mä tiedä missä tuollaista onKoko päivä merellä auringossa, lämpimässä. Missä ne harmaudet ja vesisateet on?