The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arvovalintoja. Tottakai terveenä miehenä tekisi mieli kokeilla vierasta pimppiä, mutta kun miettii naista kokonaisuutena, pimpin osuus on aika pieni.
Siis ton kun vääntää naiselle sopivaksi... Mulla on lupa ajoittain vaikka kokeilla vierasta. Mut eipä oo vielä sitä vierasta vastaan tullut, jota olisin halunnut.

Kotona saa seksiä niin vapaailtana on kiva vaan jutella ja pitää hauskaa muutoin.
 
Ei minulla ole seksin määrän tai laadun suhteen valittamista. Tarkoitan sitä, että tulee tunne, että häntäheikit olisivat onnellisia, vaikka eivät olekaan.
 
Toisaalta, jos on kauan sinkkuna, saattaa siitäkin joku alkaa jollain tavalla "tykkäämään" eikä siihen sitten välttämättä haluakaan ketään.

Sinkuillakin on myös erilaisia "elämäntilanteita".
Toiset on sinkkuja yksin, toiset lapsien kanssa.
 
Toisaalta, jos on kauan sinkkuna, saattaa siitäkin joku alkaa jollain tavalla "tykkäämään" eikä siihen sitten välttämättä haluakaan ketään.

Ja sinkuillakin on erilaisia "elämäntilanteita".
Toiset on sinkkuja yksin, toiset lapsien kanssa.
Totta. Toiset ei tykkää kainalopaikasta eivätä halya oppia tuntemaan toista ihmistä syvällisesti. Individualismi lienee se kontraproduktiivinen tässä yhteydessä.
 
Sain kaverilta screenshotin facesta ko strippari ruinaa faceryhmässä köyhäinavustusta ja vauvakampetta ko sossusta ei heru rahaa, miehen palkasta ei jää mitään käteen ja lapsille tarttis asioita. On kuulemma kaksi lasta ennestään. Oli ihan pakko käydä kommentoimassa, et aika kumma juttu. Strippari kilahti, ilmestyn kuulemma aina jostain ja pilaan kaiken ilon sen elämästä ja käski painua vittuun :D

Voi voi, eikö sossu maksanukaan 5h+k kämppää niille, vaikka kesällä vielä niin kehu. Oon varmaan sika, mutta oon vähän vahingonilonen. Yp kävi kommentoimassa keskustelua niin en viittiny kommentoida enää, et toivottavasti saavat paljon vaatetta avustuksena, niin voisivat alkaa palauttamaan niitä puolikkaan kotoa tuotuja vaihtovaatteita mitä oon useamman kerran pyytäny takas.


Nii ja moi, mikä buugi? Mää kävin tänään kylässä mun entisen parhaan kaverin luona, jonka kanssa en oo ollu tekemisissä yli kolmeen vuoteen. Oli jännää, mutta kivaa. Oli ihana nähdä miten paljon se on seesteistynyt ja aikuistunut, ja kuinka hyvin se pärjää, vaikka äijä jätti yksin neljän lapsen kanssa ja karkas jonkun vosun matkaan eikä pidä enää yhteyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Toisaalta, jos on kauan sinkkuna, saattaa siitäkin joku alkaa jollain tavalla "tykkäämään" eikä siihen sitten välttämättä haluakaan ketään.

Sinkuillakin on myös erilaisia "elämäntilanteita".
Toiset on sinkkuja yksin, toiset lapsien kanssa.
Mä kuulin täs yks päivä kuvauksen et jos elämä on hyvää sinkkuna ja pärjää, niin se aiheuttaa ihmiselle harhaluulon ettei halua tai kaipaa suhdetta ollenkaan. Pariutumishalu on kuulemma pärjäämisen alle jäävä "piilevä" ominaisuus, joka ilmaantuu esiin vasta sitten kun tykästyy johonkuhun.

Tai jotain sinne päin :D
 
Voi voi, eikö sossu maksanukaan 5h+k kämppää niille, vaikka kesällä vielä niin kehu. Oon varmaan sika, mutta oon vähän vahingonilonen.


Nii ja moi, mikä buugi? Mää kävin tänään kylässä mun entisen parhaan kaverin luona, jonka kanssa en oo ollu tekemisissä yli kolmeen vuoteen. Oli jännää, mutta kivaa. Oli ihana nähdä miten paljon se on seesteistynyt ja aikuistunut, ja kuinka hyvin se pärjää, vaikka äijä jätti yksin neljän lapsen kanssa ja karkas jonkun vosun matkaan eikä pidä enää yhteyttä.
En viitsinyt lainata koko tekstiä mutta olisivat tietysti voineet vähän paremmin miettiä miten pärjäävät rahalliseti ja asumismenojen yms kanssa.


Tummennettuun --> :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä