The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En ole rekkautunut koskaan, koska en halua yksäreitä. Mutta te todistitte nyt sen, mitä ei moni tiedä, et rekkautunut pystyy muuttamaan tekstinsä aika nopeasti jälkikäteen. Ikävää, että pienten lasten vanhempien palstalla on tällainen ominaisuus.
Niin ja mä kirjoitinkin sulle siinä ketjussa että mielestäni sen saa täällä estettyä ettei yksäreitä tule/kukaan voi laittaa jos niin haluaa.

Ja mitä hiton väliä sillä on jos voi tekstiään korjata? Kivahan ne virheet on korjata jos sellaisia tulee.
Tai vaikka poistaa koko kirjoitus jos niin haluaa.

Ja p@ul@ olis ollut kivempi kuin emämunaus (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
emämunaus
On kaunista mutta tuossa ei ole talvella merta, aurinkoa eikä lämmintä mistä aiemmin oli puhe :)
Laita silkkiä alimmaiseksi vaatteiden alle, niin tarkenee aina. Silkki on kätevää myös kuumassa, kun se ei hiosta. Toki liian kuuma voi tulla:)

Päivällä oli tosi tyyntä. Löysiköhän ne kalamiehet sitä ottikalenteria? Paperiversiona se on ollut iät ajat kalentereissa. Mut hieno saalis tuli ilman sitäkin:)
 
Laita silkkiä alimmaiseksi vaatteiden alle, niin tarkenee aina. Silkki on kätevää myös kuumassa, kun se ei hiosta. Toki liian kuuma voi tulla:)
Päivällä oli tosi tyyntä. Löysiköhän ne kalamiehet sitä ottikalenteria? Paperiversiona se on ollut iät ajat kalentereissa. Mut hieno saalis tuli ilman sitäkin:)
Ei se silti ole sama kuin meri, aurinko ja lämmin :)
Ei silloin tarvitse mitään kerrospukeutumista vaan voi olla vaikka ihan shortseissa/hameessa ja vaikka topissa :)
Lämpimässä :)
 
Itse suosisin friends with benefitsiä, koska en oikeesti tiiä yhtään mitä haluan ja tässä elämäntilanteessa tuntuu jo ihan ruuhkavuosilta enkä tiiä mihin väliin mahduttaisin ketään.
Minä taas kaipaan enemmän hellyyttä ja hassuttelua. Ja sellaista läheisyyden tunnetta ja sanatonta ymmärrystä. Mutta seksi on kans kivaa. En vain halua yhden illan juttuja, eikä fwb oikeen onnistu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä