Aliexpress on kinukkien eBayei oo tuttuja mestoi mulle
Löytyikö majoneesia vai teitkö itse?
Odotellessa
Voima olkoon kanssasi!Mjaa. Nyt partsille ja sitten sotaan. Tähtien sotaan.
Voima olkoon kanssasi!
On siinä puolensa. Mä viihdyn parisuhteessa.Iltaa! Ihan kivaa olla sinkku. Voi tehä mitä (tai ketä) haluaa.
Jep, no katsoo nyt mitä tapahtuuOn siinä puolensa. Mä viihdyn parisuhteessa.
luulet vaan uutena harrastajana.Iltaa! Ihan kivaa olla sinkku. Voi tehä mitä (tai ketä) haluaa.
Iltaa! Ihan kivaa olla sinkku. Voi panna(tai kenen) kanssa haluaa.
Naimisissa pitkään olleena olen kateellinen sinkuille häntäheikeille, siinä missä he ovat kateellisia minulle.Iltaa! Ihan kivaa olla sinkku. Voi tehä mitä (tai ketä) haluaa.
Noo, veikkaan ettei kauaa sinkkuna tarvi olla hetki vaan.luulet vaan uutena harrastajana.
Ihan vapauttavaa, kieltämättä.Naimisissa pitkään olleena olen kateellinen sinkuille häntäheikeille, siinä missä he ovat kateellisia minulle.
Ei siinäkään aina kadehdittavaa ole. Puolensa ja puolensa.Naimisissa pitkään olleena olen kateellinen sinkuille häntäheikeille, siinä missä he ovat kateellisia minulle.
Arvovalintoja. Tottakai terveenä miehenä tekisi mieli kokeilla vierasta pimppiä, mutta kun miettii naista kokonaisuutena, pimpin osuus on aika pieni.Ei siinäkään aina kadehdittavaa ole. Puolensa ja puolensa.
Puhuin noin yleisesti.
Kyllä sitä on toisinaan kateellinen niillekin joilla on pitkä ja onnistunut liittokin.