The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: endis
Kukas teille on tyhjiä tölkkejä kanniskellu? HÄH?

Soita sille roskaajalle, että tulee vaihtamaan ne täysiin
No mä en ymmärrä ko kaljatölkkejäki, vaikka kuinka paljon ja mä en ite edes juo kaljaa. :eek: 3 kassillista vein pois, vieläki jäi.:oops:o_O
nääh mä ootan ku se tulee tubeen koitin tossa yks kerta liittyä instagramiin kun tuli asiaa rihannan faijjalle mut tarvii eka puhelimen. liian hankalaa siis mulle :).
Ei spotifya tarvii ladata luuriin, se toimii koneellaki ja mulla se on tossa älytöllössäki :)
 
Säyneistä olikin kysymys.... no, katsitaan kotiin tulon jälkeen voiko kuvia julkaista.
Neljä miestä lähti kalaan.
Siinä siimoja uittaessaan ensimmäinen mies sanoi:
Ette usko mitä jouduin lupaamaan päästäkseni kalaan. Mun pitää ens viikonloppuna maalata olohuone.
Toinen mies vastasi: Ei toi vielä mitään. Mun pitää rakentaa terassi ja grillikatos.
Kolmas mies sanoi: Halvallapa pääsitte. Meillä uusitaan ensi kuussa koko keittiö.
Neljäs mies vaan kalasti, eikä sanonut mitään. Ennenkuin kaverit kysyivät, että kerro ny vaan mitä sinä jouduit lupaamaan päästäksesi kalareissulle.

Neljäs mies tuumi että: ”Laitoin vekkarin soimaan aamulla viideltä, pukkasin emäntää kylkeen ja kysyin; Naidaanko vai lähdenkö tästä kalaan”.
 
  • Tykkää
Reactions: poika ja endis
Huh, mikä päivä! Meni muuten hienosti, mut tuolla oli laiminlyöty lehtien palautus 1,5 viikon ajalta. Eli mulla oli yli metrin korkea pino niitä :confused: En ehtinyt. No, kaipa tää panostus riittää, että saa jatkossakin vuoroja tuolta. Jee, illalla nään kaverin, jota en oo nähny yli kahteen vuoteen. Täytyy vain ehtiä imuroida ennen sitä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä