The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hyvä että ees jotain apua jostain, tai jotain.


Vaikka joudutki raukka kattoon Vain elämäätä heti aamusta :unsure:
No joo, toki mä touhuinkin eilen sit jonkin verran, ku tahkottiin sen auton kanssa illalla, et nekin varmaan vaikutti, mutta toi lämpö teki hyvää, sitte viä suihkussa tajusin, että siinä on se hieromistoiminto nii sillä vähän varovasti vielä niskoja hieroskelin :)

Eilen kyl oisin kaivannu tankoa, et ois päässy roikkuu, mä luulen et se ois tehny tosi hyvää.. Pitää varmaa lähtee ostaa sellanen :D

Joo se on toi mun toinen minä, joka pakottaa mua kattoo sitä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
toivottasti et minun. mutta siitä tunnistat jos minun on että toinen on puusilmä ja toinen pahasilmä. :oops:
Puusilmää en ole havainnut enkä kai pahasilmääkään (n)

Silmein väri kyllä pysynyt ihan omana mutta kurkunsiivuja pitäis ehkä kokeilla pitääkö paikkaansa mitä niistä sanotaan :D

"Miten kurkkua kannattaa käyttää?

Pese ja kuivaa kurkku perusteellisesti ja laita se sitten viilenemään jääkaappiin vähintään tunniksi. Leikkaa kurkusta riittävän paksuja siivuja, jotta ne eivät repeä, mutta ovat edelleen joustavia. Voit myös siivuttaa kurkun ja sen jälkeen viilentää sen kylmässä vedessä ennen kuivaamista.

Aseta kurkunsiivu kummallekin suljetulle silmälle, asetu makaamaan kohotetuille tyynyille ja rentoudu. Eron pitäisi näkyä noin 20 minuutissa. Siivut voit vaihtaa niiden lämmettyä, mutta tämä ei ole kuitenkaan välttämätöntä."

"Kosmetologi vastaa:

Itsestään jo kylmä laskee turvotusta, joten jääkaappikylmä kurkku tai teepussit todella auttavat. Kurkku on ihoa rauhoittava ja se sisältää paljon vitamiineja, sokereita sekä kivennäis- ja hivenaineita, etenkin kaliumia, joka virkistää ihon aineenvaihduntaa. Kurkku kosteuttaa, virkistää, kirkastaa ja supistaa ihohuokosia."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä