The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vietin iltapäivän erään varsin ihastuttavan rouvan kanssa. Tää 78-vuotias rouva on asunut täällä parikymmentä vuotta ja ilahtuu aina kun menen moikkaamaan täällä ollessa. Nyt oli leivoskahvit ja jälkkäriviinit valmiina ja rouva kertoi seurustelevansa. Totesi että ei heillä mitään seksisuhdetta ole mutta mistäs tietää miksikä tilanne vielä kehkeytyy :love:
 
Kohta parit konferenssipuhelut, sitten unta kaaliin ja saareen. Toivottavasti saa edes muutaman taimenen, siian, tai vaikkapa ison affenen, joita sitten savustella kera sopivan kännin.

Monikos muuten oli Hämeenlinnassa tätä bändiä kuuntelemassa? Tunnelma oli kyllä mieletön. Poislähtö hieman ahdisti, kun ei jonot liikkuneet mihinkään....

Siellähän mä olin. Olen ollut joka keikalla Fly on the wall-kiertueesta asti (y)

Kalaonnea ei saa toivottaa mutta kireitä siimoja kumminkin!
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Huomenta Majuri ja muut :)

Kävin saunassa illalla/yöllä, söin ja otin sen sirdaludin. Vähä sen jälkee iski väsymysys sellanen koko kropan väsymys. oli ihan autuaallista, ku en muista koska olisin viimek ollu samalla tavalla.

Autto se ludikin rentoutuu ja nyt aamullaki oli vielä suht rento olo, sai vähän hetkellisesti ainakin noita niskoja auki :)

Nyt aamukahvii ja eilinen Vain Elämää :)
 
Huomenta Majuri ja muut :)

Kävin saunassa illalla/yöllä, söin ja otin sen sirdaludin. Vähä sen jälkee iski väsymysys sellanen koko kropan väsymys. oli ihan autuaallista, ku en muista koska olisin viimek ollu samalla tavalla.

Autto se ludikin rentoutuu ja nyt aamullaki oli vielä suht rento olo, sai vähän hetkellisesti ainakin noita niskoja auki :)

Nyt aamukahvii ja eilinen Vain Elämää :)
Moi, hyvä ku vointis on parempi
 
Huomenta Majuri ja muut :)

Kävin saunassa illalla/yöllä, söin ja otin sen sirdaludin. Vähä sen jälkee iski väsymysys sellanen koko kropan väsymys. oli ihan autuaallista, ku en muista koska olisin viimek ollu samalla tavalla.

Autto se ludikin rentoutuu ja nyt aamullaki oli vielä suht rento olo, sai vähän hetkellisesti ainakin noita niskoja auki :)

Nyt aamukahvii ja eilinen Vain Elämää :)
No hyvä että ees jotain apua jostain, tai jotain.


Vaikka joudutki raukka kattoon Vain elämäätä heti aamusta :unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä