Mamujen takia tytöt eivät uskalla käydä yksin kauppakeskus Jumbossa

  • Viestiketjun aloittaja tytöt pelkäävät mamuja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielestäni voidaan yleisesti katsoa, että Islam on vaarallinen uskonto.

Tällä hetkellä länsimaissa pyritään tekemään töitä, että kirjaa ei seurattaisi sanasta sanaan vaan opittaisi tunnistamaan sen merkityksiä inhimillisesti ja tasa-arvolähtöisesti, mutta vaikeaa se on.
Olen katsonut kymmenittäin dokumentreja ja lukenut sadoittain kirjoituksia asian tiimoilta.
Muslimit vastustavat Islamin päivitystä 2000-luvulle

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE8107671/Hver-anden-danske-muslim-Islam-skal-ikke-reformeres-og-tilpasse-sig/
 
Mielestäni voidaan yleisesti katsoa, että Islam on vaarallinen uskonto.
Siltä se tosiaan vaikuttaa. Jos satut piirtämään vessan seinään pimpulan kuvan, joka sattuu muistuttamaan jotain profeettaa, langetetaan sinulle tappotuomio ja joudut pakoilemaan lopun elämääsi.

Scientologia (kannattaa katsoa tämä kun vielä voi) on mielestäni totaalisten kajahtaneiden uskonto myös (mm. Tom Cruisen uskonto).
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Siltä se tosiaan vaikuttaa. Jos satut piirtämään vessan seinään pimpulan kuvan, joka sattuu muistuttamaan jotain profeettaa, langetetaan sinulle tappotuomio ja joudut pakoilemaan lopun elämääsi.

Scientologia (kannattaa katsoa tämä kun vielä voi) on mielestäni totaalisten kajahtaneiden uskonto myös (mm. Tom Cruisen uskonto).
Miten kehtaat sanoa kajahtaneeksi!!:mad: Xenu sinut vieköön, phyi!:devil:
 
Se on kyllä järkyttävää. Mutta heillä on se uskonto jolla tuommoista voi perustella. Toivon, ettei suomessa ihmiset ikinä suostu tuollaiseen. Kyllä nyt jo on nähtävissä tämän pakolaisasian suhteen ihan talvisodan meininki. Suomalaiset on kilttejä tietysti tiettyyn rajaan asti mutta eiköhän kohta tuu raja vastaan.
Veikkaanpa, että sinunkin arviointikykyyn (perspektiiviin) vaikuttaa tämä palstan jatkuva aivopesu. Käytännössä ollaan vielä kaukana siitä, että Islamista tulisi todellinen uhka tai että alkaisimme tappelemaan tosissaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Siltä se tosiaan vaikuttaa. Jos satut piirtämään vessan seinään pimpulan kuvan, joka sattuu muistuttamaan jotain profeettaa, langetetaan sinulle tappotuomio ja joudut pakoilemaan lopun elämääsi.

Scientologia (kannattaa katsoa tämä kun vielä voi) on mielestäni totaalisten kajahtaneiden uskonto myös (mm. Tom Cruisen uskonto).
Toi scientologia-dokkari täytyykin katsoa. En tosiaan itse kuulu mihinkään uskontokuntaan, mutta tykkään katsoa dokkareita kaikenlaisista sekopäälahkoista (poislukien väkivaltaiset tms, koska se ei ole samalla lailla viihdyttävää) tai muista oudoista. Esim. amishit on ihan sairaan mielenkiintoisia.
 
vierailija
Olen usein miettinyt sitä että kun olemme kristitty maa kulttuurin puoleltakin, niin miksi emme ota pakolaisia maista joissa kristityillä vaikeaa? Heidän olisi todennäköisesti helpompi sulautua osaksi tätä meidän perinnekristillisyyttä ja kun elämänkatsomus ja asenne on pitkälti sama.

Esimerkiksi muslimit ovat vainonneet kristittyjä Sudanissa, ja Suomihan on ottanut sudanilaisia pakolaisia ja olen kuullut eri puolella Suomea asuvilta tutuilta että paikalliset sudanilaiset ovat sopeutuneet hyvin yhteiskuntaan, oppineet nopeasti suomen kielen, hankkineet töitä ja ovat aktiivisesti mukana seurakuntien toiminnoissa. Näinhän tämän systeemin pitäisi toimiakin.
 
Olen usein miettinyt sitä että kun olemme kristitty maa kulttuurin puoleltakin, niin miksi emme ota pakolaisia maista joissa kristityillä vaikeaa? Heidän olisi todennäköisesti helpompi sulautua osaksi tätä meidän perinnekristillisyyttä ja kun elämänkatsomus ja asenne on pitkälti sama.

Esimerkiksi muslimit ovat vainonneet kristittyjä Sudanissa, ja Suomihan on ottanut sudanilaisia pakolaisia ja olen kuullut eri puolella Suomea asuvilta tutuilta että paikalliset sudanilaiset ovat sopeutuneet hyvin yhteiskuntaan, oppineet nopeasti suomen kielen, hankkineet töitä ja ovat aktiivisesti mukana seurakuntien toiminnoissa. Näinhän tämän systeemin pitäisi toimiakin.
Pientä korjausta... Suomi ei ole kristitty maa, vaan Suomen valtio on maallinen valtio, jossa toki evankelisluterilaisuus on valtauskonto. Ei pakolaisia niin vai valikoida, vaan esim. nyt otetaan vastaan niitä, jotka tulevat ja hakevat täältä turvapaikkaa.

Mutta kyllä se tietysti voi pitää paikkansa, että tosi erilaisesta kulttuurista tulevan on vaikeampi sopeutua ja kotiutua tänne. Mutta riippuu ihmisestä - muslimivaltioitakin on niin erilaisia ja muslimeja on erilaisia.
 
vierailija
Veikkaanpa, että sinunkin arviointikykyyn (perspektiiviin) vaikuttaa tämä palstan jatkuva aivopesu. Käytännössä ollaan vielä kaukana siitä, että Islamista tulisi todellinen uhka tai että alkaisimme tappelemaan tosissaan.
Islam on salakavala.
Se keräilee ja vahvistuu koko ajan, kaiken hyssyttelyn ja suvaitsevaisuuden keskellä.
Kun katsot muita EU:n maita, joissa Islamin uskoisia on runsaasti, huomaat, että todellisia uhkia itseasiassa on jo melkoisesti. Britannia on mm yksi tunnettu esimerkki.
Eikä tilannetta paranna se, että integrointia ei kyetä tekemään onnistuneesti ja Islamin uskoisia tulee koko ajan lisää. He yrittävät vaatimuksillaan saada lisää valtaa ja rankaisevat toisinajattelijoita.
Jo pelkästään eri Islamin lahkot kuten sunnit ja shiat alkavat jossain vaiheessa sotia meillä, mutta tähän menee vielä tovi. Länsimaista tulee 2. Lähi-Itä, jos ei länsimaat keksi jotakin (radikaaliaKIN) ratkaisua tilanteeseen.
 
vierailija
Se on ihan normaali suomalainen ihonväri. Ei toki ole mitään väärää siinä, ettet suomalaisesta ihonväristä tykkää, mutta olisiko se sitten parempi, että kaikki olisivat grillaneet itseään solariumissa? Jolloin lopputuloksena on pahimmillaan joku oranssi.
Suomessa näkee tosiaan ihan tarpeeksi noita oranssi-ihoiksi solariumilla, itseruskettavilla ja aurinkopuuterilla sävytettyjä blondeja blogeissa, Seiskassa, Forumin nurkilla jne. Näyttävät lähinnä appelsiinimehuun dipatuilta köyhän miehen barbinukeilta :LOL:
 
vierailija
Islam on salakavala.
Se keräilee ja vahvistuu koko ajan, kaiken hyssyttelyn ja suvaitsevaisuuden keskellä.
Kun katsot muita EU:n maita, joissa Islamin uskoisia on runsaasti, huomaat, että todellisia uhkia itseasiassa on jo melkoisesti. Britannia on mm yksi tunnettu esimerkki.
Eikä tilannetta paranna se, että integrointia ei kyetä tekemään onnistuneesti ja Islamin uskoisia tulee koko ajan lisää. He yrittävät vaatimuksillaan saada lisää valtaa ja rankaisevat toisinajattelijoita.
Jo pelkästään eri Islamin lahkot kuten sunnit ja shiat alkavat jossain vaiheessa sotia meillä, mutta tähän menee vielä tovi. Länsimaista tulee 2. Lähi-Itä, jos ei länsimaat keksi jotakin (radikaaliaKIN) ratkaisua tilanteeseen.
Ihan nämä ns. normaalit muslimit pääsääntöisesti tukevat kaikkia muslimien suorittamia hirmutekoja.

Mitä Helsingin muslimit huseeraavat?


Nimittäin viime vuoden loppupuolella, kun käännynnäiset Salahuddin Kesäjärvi, Sami Ghribi, Ibrahim Uronen ja Daavid McClellan vangittiin epäiltynä eriasteisista terroririkoksista, niin Helsingin muslimien suljetulla Facebook-keskustelupalstalla puuhattiin mielenosoitusta vangittujen puolesta.

Ohessa kuvakaappaus.



Pääpuuhamiehenä, tai naisena, näyttää olleen muuanLinttura Lanttura, paremmin tunnettu Linda Hyökkinä.Jonkinlainen mielenosoitus kyllä järjestettiin Pasilan poliisitalon edustalla olevassa metsikössä, ja sen tiimoilta nouseekin muutama kysymys.



Miksi Linda Hyökki puolustaa terroristeja? Onko tällä jotain yhteyttä siihen, että hän asuu Turkissa ja yritti tehdä listaa ”islamfoobikoista”? Miksi muslimit eivät ottaneet etäisyyttä terroristeihin?
 
vierailija
Mä taas ajattelen enemmän niin, että olisi vapaampaa, jos paljas pinta ei olisi niin kauhean iso juttu. Mä en tule koskaan mukautumaan siihen että joku saa päättää miten pukeudun.

Ne muslimien kaavut ovat vain toinen esineellistämisen ääripää. Ja mielestäni miljoona kertaa huonompi vaihtoehto.
Miehethän sen päättää miten sä pukeudut. Muuten sä uskaltaisit pukeutua pieruverkkareihin. Mun taas ei tarvitse miellyttää yhtään ketään eikä kiinnostaiskaan eikä kyse ollut siitä ettei vois pukeutua sään mukaan. Mulla on myös uskallusta käyttäytyä ja tehdä niinkun mä haluan. Sitä tosi harvalla on.
 
vierailija
Pientä korjausta... Suomi ei ole kristitty maa, vaan Suomen valtio on maallinen valtio, jossa toki evankelisluterilaisuus on valtauskonto. Ei pakolaisia niin vai valikoida, vaan esim. nyt otetaan vastaan niitä, jotka tulevat ja hakevat täältä turvapaikkaa.

Mutta kyllä se tietysti voi pitää paikkansa, että tosi erilaisesta kulttuurista tulevan on vaikeampi sopeutua ja kotiutua tänne. Mutta riippuu ihmisestä - muslimivaltioitakin on niin erilaisia ja muslimeja on erilaisia.
On hyvin vaikea käsittää, miksi nämä ns. normaali muslimit tukevat terroristi veljiään tai 9/11 kaltaisia tempauksia?
 
vierailija
Pientä korjausta... Suomi ei ole kristitty maa, vaan Suomen valtio on maallinen valtio, jossa toki evankelisluterilaisuus on valtauskonto. Ei pakolaisia niin vai valikoida, vaan esim. nyt otetaan vastaan niitä, jotka tulevat ja hakevat täältä turvapaikkaa.

Mutta kyllä se tietysti voi pitää paikkansa, että tosi erilaisesta kulttuurista tulevan on vaikeampi sopeutua ja kotiutua tänne. Mutta riippuu ihmisestä - muslimivaltioitakin on niin erilaisia ja muslimeja on erilaisia.
Kyllä pakolaisia voidaan valikoida ja niin myös tehdään. Käsittämätöntä valehtelua/tietämättömyyttä sulta (taas jälleen kerran).
 
Miehethän sen päättää miten sä pukeudut. Muuten sä uskaltaisit pukeutua pieruverkkareihin. Mun taas ei tarvitse miellyttää yhtään ketään eikä kiinnostaiskaan eikä kyse ollut siitä ettei vois pukeutua sään mukaan. Mulla on myös uskallusta käyttäytyä ja tehdä niinkun mä haluan. Sitä tosi harvalla on.
No kyllä minä pieruihinkin pukeudun, eikö ne vai ole seksikkäät? Aika usein mulla on sellainen haalariasu päällä, mikä on kyllä todella peittävä, mulla on niitä 3 erilaista. Ei tunnu epäseksikkäältä niissäkään.
Ihan kaikista lempparivaate on turkista tuotu keltainen paita/taimikäikinäonkaan, joka on neliön muotoinen, maahan asti pitkä ja mukavasti laskeutuva hippimäinen. Sitä mä pidän kesällä mieluiten.

Enpä usko, että mun pukeutumista päättää kukaan mies. Tai sen verran miehet vaikuttaa pukeutumiseen ikävä kyllä, että joudun peittää enemmän kuin haluaisin, ettei ne järkyty.
 
vierailija
Kyllä nyt viimeistään pelottaa kun poliisitkin on huolissaan. :eek:

:ROFLMAO:
Entäs ihmisten kokemat vääryydet?
Näitä kaltoin kohdeltuja tulee päivittäin esiin.


Mies kaatoi naisen ja vei polkupyörän Tanttarissa
15.10.2015 14:37

Kotimatkalla ollut nuori nainen joutui väkivallan kohteeksi Kouvolassa Tanttarin lumenkaatopaikan vieressä olevalla lenkkipolulla tiistai-iltana kello 21:n ja 22:n välillä.

Tulta pyytänyt mies pysäytti polkupyörällä liikkuneen naisen. Saatuaan kielteisen vastauksen mies tönäisi naisen kumoon ja otti polkupyörän ja tarakassa olleen treenikassin. Kaatuessaan nainen loukkasi muun muassa päätään.

Mies oli tummapukeinen ja tummaihoinen ja puhui huonoa suomea. Hänellä oli huppu päässä.

Polkupyörä on Tunturi-merkkinen, 28-tuumainen ja 7-vaihteinen musta naisten citypyörä. Sen takapyörässä on verkkosuoja.

Tiedot ja havainnot tapahtumasta voi ilmoittaa sähköpostiosoitteeseen rikostorjunta.kouvola.kaakkois-suomi@poliisi.fi tai vihjepuhelimen numeroon 050 4479 574.

Kimmo Puhakka
 

Yhteistyössä