Huomasin iteki Samperin kaksplussa! Tossa http://aijaa.com/yhPlJ2Kuva ei näy.
Eikä pippeli palanut?....en sentään nukkunu sinne.
DaimkakkuHuomasin iteki Samperin kaksplussa! Tossa
Jos liian kuuma niin heitä kylmää vettä kiukaalle, se voi viilentääkohta on niin kuuma sauna että siellä kärähtää korvat.
kaikentietävä palsta väittää ettei mulla ole semmosta. olen kuulema nainen.Eikä pippeli palanut?....
Jotenkin en usko moiseen väittämään.kaikentietävä palsta väittää ettei mulla ole semmosta. olen kuulema nainen.
Jossei muuten saa sammutettua niin ota patterit pois?En jaksanut sitä surinaa enää. Pörräsi koko ajan olkkarissa.
Mitä se haittaa jos ukkoa vaihdatAina kun tottuu johonkin uuteen, se vaihtuu
Puhukko nyt jostakin muusta?Jossei muuten saa sammutettua niin ota patterit pois?
Törsäilet itsekin suklaaseen ja salmiakkiinPaheksun törsäilyä
Pakko Se on pyöriny mun mielessä siitä lähtien, kun joku pakkomielteili siitä täällä.Daimkakku
Nii, paheksun myös törsäilyjänikinTörsäilet itsekin suklaaseen ja salmiakkiin
..hillittömästä klementiinisäkistä puhumattakaan..mutta tommoset pikkuset törsäämiset on vaan paheksuttavan hyväätekeviäTörsäilet itsekin suklaaseen ja salmiakkiin
Pumpulinpehmeitä unia tinkuliinille *pus*Tjaahas,mää rupeen nyt oottelee että toi aika kuluis ja sitten painun nukkupuuhiin. Hyvät yytelit vaan ketjujengi
Puhuin nikistäMitä se haittaa jos ukkoa vaihdat
Tjaahas,mää rupeen nyt oottelee että toi toosa kostuis ja sitten painun sauvapuuhiin. Hyvät yytelit vaan ketjujengi
On..hillittömästä klementiinisäkistä puhumattakaan..mutta tommoset pikkuset törsäämiset on vaan paheksuttavan hyväätekeviä
Elämästä pitää osata nauttia