Tän delegoinnin kanssa juuri onkin kiire. Ehkä pahin hetki lähteä lomalle kesken uuden yksikön startin mutta kyllä johdolla oli tiedossa että mun loma on nyt. Ehdotin että startataan marraskuun alusta mutta ei kelvannutSä olet pomo. Delegoi.
Tän delegoinnin kanssa juuri onkin kiire. Ehkä pahin hetki lähteä lomalle kesken uuden yksikön startin mutta kyllä johdolla oli tiedossa että mun loma on nyt. Ehdotin että startataan marraskuun alusta mutta ei kelvannutSä olet pomo. Delegoi.
Ilmeisesti.Ai se tumputtaa sun mekkoihin
Ny paheksun pahemmin
Millä huumeella sä sait sen maksamaan?
PaheksunPitäis kanssa lähtee tuhlaileen.
Niin mäkin.Paheksun
Meinaatko ostaa mekon?Pitäis kanssa lähtee tuhlaileen.
EnMeinaatko ostaa mekon?
Pese sie sitten joskus hänen tiskit.Ääh. Kämppis pesi mun tiskit. Nyt on vaivaantunut olo.
Jeps. Täytyypä tehdä se.Pese sie sitten joskus hänen tiskit.
Halaus. Voi sais sut kuntoon.Voi väsymys. Ja kipu.
No niimpä. Mahallaa ei voi maata ko sattuu toho rintaa, ku se on kosketusarka. Selällää ei voi maata ku sit sattuu hengittämine ihan järkyttävästi. Puolistuva on suht ok sit ko ottanu lääkettä. No huome on se lääkäri taas nii josko se tästä...Halaus. Voi sais sut kuntoon.
Oli rankka homma siivota majurin asuntoAi nii, tänään tulee siivousfirma siivoomaan mun kämpän iltapäivällä
Osaankohan mä olla siten, etten suututa niitä heti?
Toivottavasti, tsemppiä sinne. Ei ole kovin mukavaa tuolainen kipu ja varsinkaan kun hengityskin tekee kipeää.No niimpä. Mahallaa ei voi maata ko sattuu toho rintaa, ku se on kosketusarka. Selällää ei voi maata ku sit sattuu hengittämine ihan järkyttävästi. Puolistuva on suht ok sit ko ottanu lääkettä. No huome on se lääkäri taas nii josko se tästä...
Onneks noilla lääkkeillä saa vähä sitä kipuu vähemmäks..Toivottavasti, tsemppiä sinne. Ei ole kovin mukavaa tuolainen kipu ja varsinkaan kun hengityskin tekee kipeää.
Hyvä,että ees vähän helpottaa kipu lääkkeillä.Onneks noilla lääkkeillä saa vähä sitä kipuu vähemmäks..
No juu. Sit välillä on taas kerran sellanen olo, et jos mä kuitenkin oon terve, vaik tiedän etten oo, mut alkaa jo epäilee omaa mielenterveyttään, että miten voi olla näin kauan kipeenä.Hyvä,että ees vähän helpottaa kipu lääkkeillä.
kyllä sitä joskus kestää pitkään parantua ja omaa oloa kannattaa uskoa ja ottaa iisisti.No juu. Sit välillä on taas kerran sellanen olo, et jos mä kuitenkin oon terve, vaik tiedän etten oo, mut alkaa jo epäilee omaa mielenterveyttään, että miten voi olla näin kauan kipeenä.
Juu mä oon yrittänyki ja lapsetki mä oon vaan lahjonu netflixillä olee rauhassa, ku niillä tuppaa meneen riehumiseksi muuten. Nyt näin ja terveenä taas sitte normirytmistä kiinni.kyllä sitä joskus kestää pitkään parantua ja omaa oloa kannattaa uskoa ja ottaa iisisti.
Joo totta kai. Pittää sairaana vähän joustaa ja sit taas normaaliin ku on terveenä.Juu mä oon yrittänyki ja lapsetki mä oon vaan lahjonu netflixillä olee rauhassa, ku niillä tuppaa meneen riehumiseksi muuten. Nyt näin ja terveenä taas sitte normirytmistä kiinni.