NiiNiin kovalla vimmalla näköjään, et se on jääny naamaan kiinni
NiiNiin kovalla vimmalla näköjään, et se on jääny naamaan kiinni
Ny on päiväHuomenta, onpa kaunis valoisa aamu.
ATM halaus.
Mulle on nyt aamu.Ny on päivä
Paheksun tuhlailuaMoro taas,lähetään kaupaan. (Vilkuttaa))
Kiitos. Ehkä elämä joskus voittaa vielä.Huomenta, onpa kaunis valoisa aamu.
ATM halaus.
Kyl se voittaa, usko muaKiitos. Ehkä elämä joskus voittaa vielä.
Kyl mä uskon kanssaKyl se voittaa, usko mua
Mä en varmaa ainakaa osais. Luultavati ne ois kymmenen minuuttia ja lähtis lätkii ko niil menis muhu hermoAi nii, tänään tulee siivousfirma siivoomaan mun kämpän iltapäivällä
Osaankohan mä olla siten, etten suututa niitä heti?
Höh, tee ne mitä et kerkee nii loman jälkeenHeiiii!!
Himpskatti sentään ja hitsin pimpula kun meinaa pukata kiirettä että saa kaiken tehtyä ennen lomaa
Vähän sama, kun joku joskus kommetoi mun viestiä, jotenkin tyyliin sinä ja sun lukuisat muijakaverit. Jouduin korjaamaan, että anteeksi, mutta 97% mun kavereista on kyllä miespuolisiajopas oli tietävä tyyppi tuolla "isolla" puolella. sano mulle että "ilmeisesti et sitten pyöri äijäporukoissa."
missähän mä sitten olen yleensä, välillä tietenki palstalla ja täällä on äijät aika vähissä.
Sä olet pomo. Delegoi.Heiiii!!
Himpskatti sentään ja hitsin pimpula kun meinaa pukata kiirettä että saa kaiken tehtyä ennen lomaa
Mä en tuhlaile.Paheksun tuhlailua
Kyllä voittaaKiitos. Ehkä elämä joskus voittaa vielä.
Mä olen viimeksi "pyörinyt miesporukoissa" kun olin miessakit ry:n eroryhmässä. Vai lasketaankohan semmoista "miesporukoissa pyörimiseksi"?jopas oli tietävä tyyppi tuolla "isolla" puolella. sano mulle että "ilmeisesti et sitten pyöri äijäporukoissa."
missähän mä sitten olen yleensä, välillä tietenki palstalla ja täällä on äijät aika vähissä.
Ny paheksun pahemminMä en tuhlaile.
Isäntä maksoi tänään ostokset.
Meillä ukkokulta aina sanoo että hän ostaa mulle mielellään mekkoja niin pääsee tarjoomaan melaa mekkoonNy paheksun pahemmin
Millä huumeella sä sait sen maksamaan?
Ai se tumputtaa sun mekkoihinMeillä ukkokulta aina sanoo että hän ostaa mulle mielellään mekkoja niin pääsee tarjoomaan melaa mekkoon