Noh noh, kerrankos sitä vanha mies erehtyy. Tosin mun hypoteesi oli se, että se on tyhjänny eka toiset ja sit käyttäny tilaisuutta hyväkseenNo ihmekkään saatana ko ei oo nukuttanu, masa on tyhjentäny väärät kassit
Noh noh, kerrankos sitä vanha mies erehtyy. Tosin mun hypoteesi oli se, että se on tyhjänny eka toiset ja sit käyttäny tilaisuutta hyväkseenNo ihmekkään saatana ko ei oo nukuttanu, masa on tyhjentäny väärät kassit
Sviddu tommonen ku hiipis pimeeseen makkariin ni en varmaan nukkus enää koskaanei kun uniuuno.
Öitämenen kokeilemaan että kuin nopeesti uniuuno lyö tajun pois. illanjatkoja kaikille.
Lieneekö kyse valelääkäristä vai lääkärileikeistäMul on nykyään oma lääkäriki näemmä jo. Tosin sen jotkut neuvot on vähän outoja mut ehkä se sit tietää
Tällä hetkellä kyse ainakin lienee ensimmäisestä vaihtoehdosta kon oon ihan yksinäni täällä kotonaLieneekö kyse valelääkäristä vai lääkärileikeistä
No niinpä. Oon ihan kateellinen niille jotka osaa, ja haluaisin lyödä ne tajuttomiks ja varastaa niiden taidon.Olis hienoa osata soittaa pianoa.
Kaunista kuunneltavaaNo niinpä. Oon ihan kateellinen niille jotka osaa, ja haluaisin lyödä ne tajuttomiks ja varastaa niiden taidon.
Ai toi deedeen väkivaltanen uhoominenkoKaunista kuunneltavaa
Hyvin sanottu, mut kuka noin sanoi?"Minä en polta siltoja, poltan saatana jokia"
Ihanko mun suusta. Ihana"Minä en polta siltoja, poltan saatana jokia"
Ei kun pianolla soitetut kappaleetAi toi deedeen väkivaltanen uhoominenko
KaunisTää on edelleen yks mun lemppari-pianocoveri, vaikka onkin vähän liian aikaista joululauluille
Eiku sun pitää hiipiä niiden viereen ku ne nukkuu ja salavihkaa hinkata päätä niiden päähän. Mut sit jos ne herää, ni taidonsiirtoprosessi ikävä kyllä keskeytyy.No niinpä. Oon ihan kateellinen niille jotka osaa, ja haluaisin lyödä ne tajuttomiks ja varastaa niiden taidon.