mä olen ollu näkemässä livenä tuon joskus. mitään vaan en muista koko reissusta. syynä muistamattomuuteen on tietenki se että siitä on niin kauan.
Syön salmiakkiiHuomenta vaan. Mitäs jäbä?
Moon kade.mä olen ollu näkemässä livenä tuon joskus. mitään vaan en muista koko reissusta. syynä muistamattomuuteen on tietenki se että siitä on niin kauan.
Jätä mullekiSyön salmiakkii
näkemisestä vai muistinmenetyksestä.Moon kade.
Sitä on niin paljo, ettei niitä yhessä illassa pysty syämääJätä mulleki
Jälkimmäisestä tiettynäkemisestä vai muistinmenetyksestä.
Voisin mennä "kuunteleen" tuollaista kuulosuojaimet korvillamä olen ollu näkemässä livenä tuon joskus. mitään vaan en muista koko reissusta. syynä muistamattomuuteen on tietenki se että siitä on niin kauan.
Täällähän oli toinenkin auttajaSitä on niin paljo, ettei niitä yhessä illassa pysty syämää
mulla oli kokovartalopuudutusVoisin mennä "kuunteleen" tuollaista kuulosuojaimet korvilla
Nyt on pakko kysyä: kuka on isä? Aika huomaamaton kaveri on kyl ollu.Pian saattais epäillä vaikka raskauttakin
Flash?Nyt on pakko kysyä: kuka on isä? Aika huomaamaton kaveri on kyl ollu.
Yritä kovemminSitä on niin paljo, ettei niitä yhessä illassa pysty syämää
Näkymätön mies?Flash?
Enhän mä sitä voisi tietää.Nyt on pakko kysyä: kuka on isä? Aika huomaamaton kaveri on kyl ollu.
No ihmekkään saatana ko ei oo nukuttanu, masa on tyhjentäny väärät kassitTai *gasp* Nukkumasa
Flash on niin nopee, että se on käytännössä näkymätön. Ja siis se on nopee.Näkymätön mies?
Tai *gasp* Nukkumasa
ei kun uniuuno.Näkymätön mies?
Tai *gasp* Nukkumasa