Aina uudempi malliKehtaako kysyä miksi
En kylläkään ole ostanut heti kun ne on myyntiin tulleet vaan joskus paljon myöhemmin ja käytettynä.
Aina uudempi malliKehtaako kysyä miksi
No sitten Ajattelin sun särkevän niitä urakalla. Kas, kvartaali vaihtui ja luuri myös, oops!Aina uudempi malli
En kylläkään ole ostanut heti kun ne on myyntiin tulleet vaan joskus paljon myöhemmin ja käytettynä.
Ehtii sitä kai vielä myöhemminkin?Iltaa. Huokaus Olen pohtinut ja päädyin tänään peruuttamaan osallistumiseni opintojen valintatilaisuuteen. En voi allokoida niin paljon aikaa tälle, mitä se vaatisi. Väärin viedä paikka joltain, joka ehkä kiihkeästi haluaisikin opiskelemaan. No hard feelings, toivottivat tervetulleeks myöhemmin, jos vielä kiinnostaa. Että se siitä uravaihdoksesta.
Ei kait ne aikuispuolellakaan ihan ikäloppuja kouluta. Menee koulutusrahat haaskuuseenEhtii sitä kai vielä myöhemminkin?
Jos nyt kerran ei pysty.
No sitten Ajattelin sun särkevän niitä urakalla. Kas, kvartaali vaihtui ja luuri myös, oops!
En minä tiedä onko niissä ikärajojaEi kait ne aikuispuolellakaan ihan ikäloppuja kouluta. Menee koulutusrahat haaskuuseen
Yhtenä vuonna yksi sälli meillä töissä rikkoi neljä läppäriä. Palautti ne ihan pi....n päreinä. Kato, kävi vahinko. No niinpä, niistä ei saanut enää edes varaosia otettua. Tuli vaan mieleen tuosta
Ei nyt sentään
Pidän niitä muutenkin kuin kukkaa kämmenellä
Oon kyllä kuullu et about 60v ollu aikuispuolella, riippunee alasta. Eikö nykyään pitäs jaksaa huhkia töissä 75 asti tjtn, siinähän on sit vielä reilu vuosikymmen aikaa olla töissäEi kait ne aikuispuolellakaan ihan ikäloppuja kouluta. Menee koulutusrahat haaskuuseen
Voihan tuollaisiakin olla jotka "vahingossa" rikkovat esim puhelimensa jos saisivat vakuutuksesta jotain ja ostavat sitten uuden mallin.Yhtenä vuonna yksi sälli meillä töissä rikkoi neljä läppäriä. Palautti ne ihan pi....n päreinä. Kato, kävi vahinko. No niinpä, niistä ei saanut enää edes varaosia otettua. Tuli vaan mieleen tuosta
Samoin. Oonko muuten kertonu kuinka mulla kuolee aina mystisesti kaikki huonekasvit?
Ei nyt sentään
Pidän niitä muutenkin kuin kukkaa kämmenellä
kiitti vinkistä.Voihan tuollaisiakin olla jotka "vahingossa" rikkovat esim puhelimensa jos saisivat vakuutuksesta jotain ja ostavat sitten uuden mallin.
SamiksiiSamoin. Oonko muuten kertonu kuinka mulla kuolee aina mystisesti kaikki huonekasvit?
Oot ehkä tainnut mainitaSamoin. Oonko muuten kertonu kuinka mulla kuolee aina mystisesti kaikki huonekasvit?
Sit esmes yks epä-älykäs nokia aikoinaan hajos vaikka niin huolellisesti kastelin. Vai menikö mulla nää hoito-ohjeet nyt oikein päin?Samiksii
Sitä en tiedä onnistuuko tuo kuinkakiitti vinkistä.
Eikö tuo lienee ainakin vähän sinnepäin ollutSit esmes yks epä-älykäs nokia aikoinaan hajos vaikka niin huolellisesti kastelin. Vai menikö mulla nää hoito-ohjeet nyt oikein päin?
Meillä tuo ei toimisi. Näitä epätoivoisia "mitään en sille tehnyt" -tyyppejä on aina. Se on sääli. Laitteen elinkaaren aikana saa yhden uutuuttaan kiiltävän yksilön, seuraavat ovat jo kertaallaan korjaamolla käyneitä.Voihan tuollaisiakin olla jotka "vahingossa" rikkovat esim puhelimensa jos saisivat vakuutuksesta jotain ja ostavat sitten uuden mallin.
Silkkikukka on aika kiva. Vaatii vain pölyjen ravistelun silloin tälloin. Suosittelen sullekin. Naapurit jo vuosia ihailleet meidän partsin kukoistavia amppelikukkiaSamoin. Oonko muuten kertonu kuinka mulla kuolee aina mystisesti kaikki huonekasvit?
Vanha Nokialainen aikoinaan toimi ihan hyvin, vaikka upposi oluttuopin syövereihin.
viimesin toimiva nokia oli semmonen sinivalkonen iskun ja vedenkestävä malli.Vanha Nokialainen aikoinaan toimi ihan hyvin, vaikka upposi oluttuopin syövereihin.
täällä on sitte kesä vielä.Huomaa että viileät ilmat ovat saapuneet. Kissan rutkale haluaa olla koko ajan sylissä .