Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mie en nyt yhtään ossaa puhelimella liittää kuvvaa mutta rfsu anto viivanpaikan ja ko ekkaa kertss sillä testasin niin ihan ahistaa ko ei tiiä voiko olla jotaki muutaki, argh! Testiajalla oli jo nähtävissä, sitte tuli töissä tilanne päälle ja joku siinä väikyy. Laittakaapa omista rfsun tikuista kuvia jos on tallessa.
 
Mäkin näen pc:ssä punaista!! hurraa! :)

ON: tein 2 testiä, pc ja David herkkä.
Noh nyt pc anto niin haaleaa viivaa ettei meinannut erottaa ja David vahvempaa kuin eilen päivä pissasta. Minä oon aivan epäuskoinen.. Jokohan apteekin oma antaisi tulosta.. se kun tuntuu niin luotettavalta.. nyt siis dpo 11 kp23/25
varmaan mun pissassa on joku ph häiriö...
 
  • Tykkää
Reactions: SuloinenSalaisuus
Empuskan kuivassa näkkyy kyllä viivaa, toivotaan että se on sitä itteään eikä mikkään tyhymä viivanpaikka! Sais teilläki jo tärpätä (y)

Tirppunen mie en nyt konneella erota, mutta tässä onki vähän huono näyttö ettei niitä kaikista hennoimpia viivoja erota. Mutta peukut pystyyn että se olis sitä mitä toivotaan :D
 
Olihan mulla pc täksi päiväksi :D Oon vaan ostanu poies lähimmästä kaupasta kaikki pct niin piti välissä kokkeilla rfsutaki. Vaan negahan tuo on vaikka onki ihan hullun kuppanen. Mie veikkaan että saan jatkaa sitä oviksen mettästämistä ihan kaikessa rauhassa...huoh. Tännään olis sen mukaoviksen mukkaan dpo13 eikä oo minkäänlaisia menkkaoloja saatikka viivoja tikuissa. V***u että ärsyttää. Mutta jos jotaki positiivista niin kohta kaks vuotta saanu olla iliman menkkoja. Hah!


Ai niin sitä piti sanomani vielä että jotaki tuolla hormoonitasolla kuiten tapahtuu ko yhtäkkiä tippuu tukka päästä! Lähtee melekein yhtä paljon ko muutama kuukausi synnytyksen jäläkeen. Ärsyttää seki nyt.
 

Yhteistyössä