Haukkoo henkeä Onneksi olen liian vanha niihin hommiin.Luin jo innoissani.... Olisi taas asiaa kättärille
Aatelkaas, se olisi livesynnytyskin ollut tiedossa ketjussa
Muista oikeat määrätTotta
Voi ääh, jospa nukkuis tänä yönä.Saako jättää postitoimen oven taakse?
Ehkä ei, tais viimeinkin nukahtaa. Muutama yö mennyt keturoilleen kuun takia ja eilen nukuin taas vajaat viisi tuntia. Tulin Tuhkimon lailla kotiin ennen kahtatoista eilen (oli rientoa) ja muksu herätti reippaasti ennen viittä. Pieni anomus, unta ensi yönä, pliis.
...nih..voin mä kyllä olla se pitsillisten juhlanessujen pitelijäkin semmosessa foliokukkahattuhässäkässä...tosin riskinähän vois kyllä olla isosti se, ettei kukaan niitä pitsillisiä juhlanessuja saiskaan kun ite niihin herkistyskyyneleeni kuivaisin...että juu, ehken parempi ihan johonkin muuhun hommaan kyllä , hei - eikös tommosissa juhlissa oo aina paikalla se kummallinen naisihminen joka huokailee ja höpisee ihan hassuja ja omituisuuksia ja josta ei ihan oikein saa selkoa että käykö kaikilla pytyillä, semmonen ...!Ei, ei ja ei!!! Routamisun ihanuus on jotain ihan muuta.
Mä olen jokuset sadat häät soittanu, niin vaatimaton mielipiteeni on se, että toteutusvaiheessa on aina ikävä joko Majuria tai Bitchiä. Aina.
Joo. Mie annan myös nuoremmille nuo hommat ihan mielellään .Haukkoo henkeä Onneksi olen liian vanha niihin hommiin.
Mutta sitä ennen iltakahviVoi ääh, jospa nukkuis tänä yönä.
JOO!. Laitan tarpeen vaatiessa laput silmille tai tulpat korviin.Jos mä tuun strippaamaan ja ukkokulta laulaa? Tai päinvastoin niin saadaan extremeä
Niin siis tarkotin et jälkikasvu nukkuis, sää voit toki siemasta iltakupposenMutta sitä ennen iltakahvi
Hääpaikan koristeluun ainaki tarvitaan näppärää kädentaitoista. Hankitaan runsain mitoin liimaa ynnä muuta varustettaOisko niissä ketjuhäissä meikäkäisellekin jokin homma? Tai päästä mukaan häämatkalle kuvaajaksi
Sä oot se ihana koristeluvastaava sekä itse seremonian kuvaaja, joka myös tekee huikean taidekollaasin hiukan tuonnempana niistä sadoista mahtavista otoksista ison isoksi tilataideteokseksi väsättynä <3Oisko niissä ketjuhäissä meikäkäisellekin jokin homma? Tai päästä mukaan häämatkalle kuvaajaksi
Kävikkö solariumissapaahtunut päätön paikalla.
ei tarvii, mutta nukahdin saunaanKävikkö solariumissa
Its ö diilSä oot se ihana koristeluvastaava sekä itse seremonian kuvaaja, joka myös tekee huikean taidekollaasin hiukan tuonnempana niistä sadoista mahtavista otoksista ison isoksi tilataideteokseksi väsättynä <3
Äläpäs ny loukkaannu. Sinä et ole vääpeli ja luojan kiitos et ole....nih..voin mä kyllä olla ...!
Hilppasen suihkuun hiplailemaan.
ei tarvii, mutta nukahdin saunaan
janoittaa vaan tavallista enemmän, ei siitä vissiin muuta vaaraa ole.
Liimapuristimet? Jousenkiristimet?Pohdintaa, mikä on paras tapa lukita matto telineelle? Ei tule yhtään hyvää mieleen.
http://www.iltalehti.fi/asuminen/2015092920437667_an.shtml
Kuules, en mä mitään loukkaantunutkaan - seremoniametsuria musta ei saa tekemälläkään eikä muuten vääpeliäkään, että aivan oikeessa olitÄläpäs ny loukkaannu. Sinä et ole vääpeli ja luojan kiitos et ole.
On juttuja joissa tarvitaan vääpeliä mutta älä koskaan ikinä semmoiseksi muutu.
No ei enää, mutta oisit voinu herätä huomenna kuolleena sieltäjanoittaa vaan tavallista enemmän, ei siitä vissiin muuta vaaraa ole.