The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei, ei ja ei!!! Routamisun ihanuus on jotain ihan muuta.

Mä olen jokuset sadat häät soittanu, niin vaatimaton mielipiteeni on se, että toteutusvaiheessa on aina ikävä joko Majuria tai Bitchiä. Aina.
...nih:notworthy:..voin mä kyllä olla se pitsillisten juhlanessujen pitelijäkin semmosessa foliokukkahattuhässäkässä:barefoot:...tosin riskinähän vois kyllä olla isosti se, ettei kukaan niitä pitsillisiä juhlanessuja saiskaan kun ite niihin herkistyskyyneleeni kuivaisin:barefoot:...että juu, ehken parempi ihan johonkin muuhun hommaan kyllä :D, hei - eikös tommosissa juhlissa oo aina paikalla se kummallinen naisihminen joka huokailee ja höpisee ihan hassuja ja omituisuuksia ja josta ei ihan oikein saa selkoa että käykö kaikilla pytyillä:rolleyes:, semmonen :D...!

Äläpäs ny loukkaannu. Sinä et ole vääpeli ja luojan kiitos et ole.

On juttuja joissa tarvitaan vääpeliä mutta älä koskaan ikinä semmoiseksi muutu.
Kuules, en mä mitään loukkaantunutkaan :) - seremoniametsuria musta ei saa tekemälläkään eikä muuten vääpeliäkään, että aivan oikeessa olit :)

Sen sijaan mä voisin kans olla se Joku Muu, jonka perään aina joikataan ja joka on joko aina jossain hukassa tai vähintäänkin sijoitettuna väärään paikkaan :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä