(K-18)Köpsy tekee suuren sammiollisen ni riittää kaikille
Pick me, pick me!Pitää koota ammattitaitoinen testiryhmä
Jos mä tuun kokkaamaan ja ukkokulta laulaa? Tai päinvastoin niin saadaan extremeäJa tarvitaan kokki ja bändi.
EhdottomastiPitää koota ammattitaitoinen testiryhmä
Jos mä tuun strippaamaan ja ukkokulta laulaa? Tai päinvastoin niin saadaan extremeä
Jos näyttää siltä et bileet epäonnistuu, niin mää voin tulla sun kanssa karkottamaan vier... siis laulamaan.Jos mä tuun kokkaamaan ja ukkokulta laulaa? Tai päinvastoin niin saadaan extremeä
Koitahan sinnitellä taas siellä hospitaalissa.Nii ja PAH
..sie murunen meet lupailemaan wallan liikoja..mä saattaisin soveltua oikein hyvin kimpoileviksi ja taivaaseen sinkoilevaksi ilmapallonipuksi tai Kyöpsiksen juhlaliemen pirskahtelevuuden ylläpidon vastaavaksiEhdotan Hyyhmistä seremoniamestariksi ja ylipöwwöksi
Koitahan sinnitellä taas siellä hospitaalissa.
Toivotaan, että kotiudut pian.Tänään vaan käväsin kaulavaltimoiden ultrassa ja vasta torstaina meen sisään
Toivotaan, että kotiudut pian.
Postimerkki pjärsseeseen ja Kustin pyörän tarakalle?Iltaa! Olis taas paluupostia Kättärille
Pitkäkaulaiset kuuluvat ehdottomasti testijoukkoon. Pitkän kaulan makunystyröiden ansiosta pystyt maistelemaan kaikkia muita tarkemmin eri aromien vivahteita.Pick me, pick me!
Näyttäis siltä, et on pakko pitää boolinmaistajaismiitti.
Luin jo innoissani.... Olisi taas asiaa kättärilleIltaa! Olis taas paluupostia Kättärille
Ei, ei ja ei!!! Routamisun ihanuus on jotain ihan muuta.Ehdotan Hyyhmistä seremoniamestariksi ja ylipöwwöksi
*halaa*...nääh, et sä kuitenkaan pystyis sitä pakettia Kättärille toimittamaan, et edes sinne paketin sisuksiin laittamaan kun jo kaappaisisit sen "postisi" syliisi ja rutistaisit isosti kaikesta vinkumisesta ja älämölöilystä huolimatta ja vallankin sen takia <3Iltaa! Olis taas paluupostia Kättärille
Saako jättää postitoimen oven taakse?Postimerkki pjärsseeseen ja Kustin pyörän tarakalle?