Tuun ihan kohtajoku vois tulla mulle avuksi leikkaa hirvenlihoja
Tuun ihan kohtajoku vois tulla mulle avuksi leikkaa hirvenlihoja
Moottorisaha vois olla hyväjoku vois tulla mulle avuksi leikkaa hirvenlihoja
Ruutis ja päätön voi kokata, Aakoo alkaa kasaan bändiäJa tarvitaan kokki ja bändi.
Onneksi olkoon kosinnan johdosta johon olet kaikesta päätellen vastannut myöntävästi.Mä katselen ensi kesän mekkoja.
Mää osaan varmana kirjottaa laadukkaamman jutun ko mikään rupunen seiskaPitäskö kilauttaa seiskalehti paikalle?
Siitähän saa jo kelpo satsin hääruokaa. Ketjussa lienee useampi taitava mies keiltä tuo kokkauskin sujuu. AK hoitaa musiikki puolen.Mies tuo 30kg hirvenlihaa kotiin.
Ketjussa on useampi mieskokki.Siitähän saa jo kelpo satsin hääruokaa. Ketjussa lienee useampi taitava mies keiltä tuo kokkauskin sujuu. AK hoitaa musiikki puolen.
Sää voisit köpanderi sekotella boolinSiitähän saa jo kelpo satsin hääruokaa. Ketjussa lienee useampi taitava mies keiltä tuo kokkauskin sujuu. AK hoitaa musiikki puolen.
Sää voisit köpanderi sekotella boolin
TottaSää voisit köpanderi sekotella boolin
Miulla oli viikonloppuna elohiiri persposkessaAsiasta ihan toiseen, mun poskipäässä on ollut elohiiri mikä lie nyintä kaks tuntia
Mä joutaisin mut pahaa pelkään, että en avuksi kelpaa.joku vois tulla mulle avuksi leikkaa hirvenlihoja
Köpsy tekee suuren sammiollisen ni riittää kaikilleJonka joisi Majuri
Ja testiversion. Ylimpänä testaajana toimii Myttynen .Köpsy tekee suuren sammiollisen ni riittää kaikille
Aika jännässä paikassaMiulla oli viikonloppuna elohiiri persposkessa
Niin oliAika jännässä paikassa
PöhPerkele, mun pitää huomenna tyhjätä jääkaappi
Pitää koota ammattitaitoinen testiryhmäJa testiversion. Ylimpänä testaajana toimii Myttynen .
Jaa niin mikä oliMiulla oli viikonloppuna ****** poskessa