Sama juttu.Minäkin olen ujo. Vanhetessa ujous on vähän karissut pois.
Mutta kyllä se vieläkin haittaa.
En nyt kuitenkaan tiedä onko se vanhetessa karissut mihinkään
Sama juttu.Minäkin olen ujo. Vanhetessa ujous on vähän karissut pois.
Mutta kyllä se vieläkin haittaa.
nyt sulla on menny hyvät ja muut ihan sekasin.No ei niin!
Siksi mä katsonkin kaikki hyvät leffat yksin ja noi auto- ja taisteluleffat miehen kanssa. Ei haittaa vais jäisi näkemättäkin.
Jos leffa on tallenteella, niin saatan pitää röökitauon, etenkin jos se on pitkä.Meillä menee kyllä leffojen kanssa toisinpäin. Mies alkaa kesken kaiken tarkastelemaan googlesta jonkun auton tietoja. Hakee lisää syötävää. Savkkeelle tietty kanssa välillä. Ja sit se voi keskeyttää leffan ihan vaan siks kun sile tulee jotain asiaa. Ja pahimmillaan se voi ehdottaa että jätetään koko leffa kesken .Eikä sitä välttis edes katsota loppuun myöhemmin!
Ei niin voi tehdä! Mä olen muinoin valvonut aamuun kun hyvä kirja on kesken ja sama pätee kyllä elokuviin.
lautasella juu.Tai jos se tykkää vaan hirveistä
ihan niinkun olisitte vanhojaSama juttu.
En nyt kuitenkaan tiedä onko se vanhetessa karissut mihinkään
Mä voin kuvitella sut ja mun miehen vierekäin tujottamaan hyvin intensiivisesti jotain autoleffaa. Sit osaisitte vielä asiallisesti kommentoida toisillenne turboista sun muista.nyt sulla on menny hyvät ja muut ihan sekasin.
No niin niin, justhan sää oot täällä tunnustanu et jahtaat niitä hirvejä harva se päivä Mitä sää kuvittelit?lautasella juu.
En mä olekaan vanhaihan niinkun olisitte vanhoja
Mää ainaki nuorrun. Tunnen itteni paljon kakarammaks ko esim. sillonko täytin 18 tai sain mukulan Muistan ko sillon oli niin kamalan aikuinen oloEn mä olekaan vanha
Hyvässä iässä vielä silloinkin kun lapset kotoa pois muuttavat.
Sanoin vanhetessa koska joka vuosi tulee ikää kuitenkin lisää eikä nuorru
Kyllä mä kohta alan nuortumaan.En mä olekaan vanha
Hyvässä iässä vielä silloinkin kun lapset kotoa pois muuttavat.
Sanoin vanhetessa koska joka vuosi tulee ikää kuitenkin lisää eikä nuorru
Mää ainaki nuorrun. Tunnen itteni paljon kakarammaks ko esim. sillonko täytin 18 tai sain mukulan Muistan ko sillon oli niin kamalan aikuinen olo
45v. ei ole enää niin nuori.ihan niinkun olisitte vanhoja
Hyvä ettei ollut kahvit näytölläKyllä mä kohta alan nuortumaan.
Edessä on aika, et ei o tukkaa, ei hampaita oon muitten ruokittavana ja sotken vaippojani.
Olet45v. ei ole enää niin nuori.
SUKLAATA! Mulle kans! Tekee hirmusti mieli!Hyvä ettei ollut kahvit näytöllä
*kuiskaa* ja suklaat
mä kuiskasin senSUKLAATA! Mulle kans! Tekee hirmusti mieli!
HöhOi fak.
37,5 ko normisti 36.3.. Emmä halua tulla nyt kipeeksi, ei oo aikaa sairastaa..
Toivottavast olis vaa joku pien härö, eikä nousis tosta enää..
Toivotaan näinToivottavast olis vaa joku pien härö, eikä nousis tosta enää..