Kato l-koodia niin ollaan samixia, pyörii mullakin justKattoisko L-koodia vai leffaa, vai saankohan mä huudot jos katon sen leffan yksinäni
Kato l-koodia niin ollaan samixia, pyörii mullakin justKattoisko L-koodia vai leffaa, vai saankohan mä huudot jos katon sen leffan yksinäni
NiinpäTotta. Ainut vaa, et osaankoha pitää turpani siinä vaiheessa kiinni ku sitä sit kattoo yhessä. Eikä sillee, et hei nyt tulee hyvä kohta, hups. siis en mää oo tätä kattonu.
Sit hämäät ja näytät tissejä, sit se unohtaa epäilly et oisit kattonu sen yksinäs.Totta. Ainut vaa, et osaankoha pitää turpani siinä vaiheessa kiinni ku sitä sit kattoo yhessä. Eikä sillee, et hei nyt tulee hyvä kohta, hups. siis en mää oo tätä kattonu.
Mitäs muuta silloin tehtäis jos elokuvaa katotaannainen joka pystyy keskittymään elokuvien katseluun on todellinen harvinaisuus.
Mitkä noi o, jotai syötävääkö?Sit hämäät ja näytät tissejä, sit se unohtaa epäilly et oisit kattonu sen yksinäs.
kaikkea muuta kun elokuvan katselua.Mitäs muuta silloin tehtäis jos elokuvaa katotaan
En tiiä syötävästä, mut voi niitä ainaki vähä maistaaMitkä noi o, jotai syötävääkö?
Jaa, jaakaikkea muuta kun elokuvan katselua.
Veit jalat suustani.Emmä pystykään yleensä ku mä nukahdan puolessa välissä tai sit pidän 3 taukoa leffan aikana
Mutta sä palstailet nyt samallaVeit jalat suustani.
Nimim. vajaan tunnin mittanen jakso nyt neljännellä paussilla..
On vai?nainen joka pystyy keskittymään elokuvien katseluun on todellinen harvinaisuus.
Mikäs siinäkin on?no nyt tuo polvi vasta kipee on, aamuisen ulkoilun jäljiltä.
yhtäkään en ole vielä tavannu. aika vähissä tosin nuo tapaamiset muutenki.On vai?
Pussia hypistellä.Jaa, jaa
Voihan siinä toki vaikka karkkipussia rapistella .D
Mä osaan. Ujo mies?yhtäkään en ole vielä tavannu. aika vähissä tosin nuo tapaamiset muutenki.
eihän tuolle mitään voi. täällä ketjussa nyt kyllä uskaltaa sanoa melkeen mitä vaan.Ujo mies?
Minäkin olen ujo. Vanhetessa ujous on vähän karissut pois.eihän tuolle mitään voi. täällä ketjussa nyt kyllä uskaltaa sanoa melkeen mitä vaan.
Kauheeta, ei noin katsota leffaa.Meillä menee kyllä leffojen kanssa toisinpäin. Mies alkaa kesken kaiken tarkastelemaan googlesta jonkun auton tietoja. Hakee lisää syötävää. Savkkeelle tietty kanssa välillä. Ja sit se voi keskeyttää leffan ihan vaan siks kun sile tulee jotain asiaa. Ja pahimmillaan se voi ehdottaa että jätetään koko leffa kesken .Eikä sitä välttis edes katsota loppuun myöhemmin!
Ei niin voi tehdä! Mä olen muinoin valvonut aamuun kun hyvä kirja on kesken ja sama pätee kyllä elokuviin.
No ei niin!Kauheeta, ei noin katsota leffaa.
Tai jos se tykkää vaan hirveistäMä osaan. Ujo mies?