Ottakaa meikäläinen mukaan, mun viikonlopun ulkoilu rajoittuu kävelyyn autosta ravintolaan ja ravintolasta autoon Raitis ilma tekis varmaan hyvää.Mä voin tulla parin tunnin päästä ku oon vieny poikaset
Ottakaa meikäläinen mukaan, mun viikonlopun ulkoilu rajoittuu kävelyyn autosta ravintolaan ja ravintolasta autoon Raitis ilma tekis varmaan hyvää.Mä voin tulla parin tunnin päästä ku oon vieny poikaset
Joo kunhan sovitaan, että oikeesti liikutaan, eikä käy niinku eilen, että meidän mettäretki jäi pihalle jumittamiseksi.Ottakaa meikäläinen mukaan, mun viikonlopun ulkoilu rajoittuu kävelyyn autosta ravintolaan ja ravintolasta autoon Raitis ilma tekis varmaan hyvää.
Mistä sä tiiät paljonko mä oon kerenny jo tänää urheilee?menkää sitten ensin se 10 km niin mä liityn seuraan jos haluatte jatkaa. muistakaa ottaa reput selkään ja kivääri vielä tarttumaan kaikenmaailman risuihin.
ketjua lukemalla.Mistä sä tiiät paljonko mä oon kerenny jo tänää urheilee?
Okei. Soita ko lähetäänJoo kunhan sovitaan, että oikeesti liikutaan, eikä käy niinku eilen, että meidän mettäretki jäi pihalle jumittamiseksi.
Mä olin 2 tuntia ainaki pois. Oisin voinu sillä välin tehä vaikka ja mitäketjua lukemalla.
pääsee näköjään.No eikö googleenkaan enää pääse ilman että hyväksyy jotain
Tääl ei sada. Mun auton voi tulla pesee kamalat kuraset kissantassunjäljet takakontin päällä..just kun ajattelin mennä ulos tekemään jotain hyödyllistä niin alko vettä tulemaan ihan hel... hirveesti piti sanoa.
eipähän tarvii autoa pestä.
No kyllä mulle tuli joku ihme teksti jostain tietosuoja jutusta vai mistä lie...pääsee näköjään.
ajat vaan pois katoksesta ja laitat pesuaineen valmiiks, kohta tulee vettä niin että riittää.Tääl ei sada. Mun auton voi tulla pesee kamalat kuraset kissantassunjäljet takakontin päällä..
Käy kuitenkin laittaan pesuaineet vielä auton päällejust kun ajattelin mennä ulos tekemään jotain hyödyllistä niin alko vettä tulemaan ihan hel... hirveesti piti sanoa.
eipähän tarvii autoa pestä.
Hanki ruokalappuKaks paitaa sotkettu jäätelöllä alle vuorokaudessa
no auto on eilen pesty, ajattelinkin alastulon kissan likaamaa autoa. olis voinu vaikka ruohonleikkurin huoltaa.Käy kuitenkin laittaan pesuaineet vielä auton päälle
mihin mahaan sä ne söit. tai kenen.vaatimattomasti 3 hampurilaista ja vähä ranskiksia
Samaan mahaan mihin määki vedin eilen kiinalaistamihin mahaan sä ne söit. tai kenen.