Ja mulla on parmesaaniakin, en saanu koko pussillista tuhlattua siihen toissailtana tekemääni munakkaaseen
Mitä laitoit siihen? Laitat aina hyviä ruokia.Tuu syömään mun papuvuoka loppuun Saat päättää haluuks kuskusia, ohraa vai riisiä sen kaveriks.
Ei mulla niin tärkeää asiaa oleKirjoita lappu. Jääkaapin ovesta löytää parhaiten.
Yrittitomaattimurskaa, kidneypapuja, punasia linssejä, vihreitä papuja, porkkanaa, punasipulia, chilikastiketta, currya, rouhittua mustapippuria ja valkosipulinkynsiä. Ja tilkan vettä. Kaikki sekasin vuokaan ja oli uunissa vissiin reilun tunnin. Piti liattaa kikherneitäkin, mut olin unehtanu laittaa ne likoomaan yöksMitä laitoit siihen? Laitat aina hyviä ruokia.
Noita hetkiä varten mulla on nötköttiä useampi purkillinen kaapissa. Siitä kun muutaman tuhdin siivun hotkaisee, ei ees tee mieli enää mitään.ei jaksais laittaa yhtään mitään.
No laitan vaikka ei kiinnostaisikaanKun tekee sen niinkuin kuuluu niin saa aivan samanlaista. Jos kiinnostaa voin ohjeenkin tänne laittaa.
mulle riittäis jo se nötköttipurkin näkeminen.Noita hetkiä varten mulla on nötköttiä useampi purkillinen kaapissa. Siitä kun muutaman tuhdin siivun hotkaisee, ei ees tee mieli enää mitään.
Eiko mää kattelen l-koodia. Tai nyt pidän tauon ja kuuntelen soudtrackia, näissä on niin hyvät musiikit. Samaten ko californicationissa.Lähtikö kaikki päikkäreille
Vois päikkärit ottaakkin kun heräs niin aikastenLähtikö kaikki päikkäreille
Riippuen montako tuntia nukkuiVois päikkärit ottaakkin kun heräs niin aikasten
Mutta kohta voi syödä pasteijoitaMä taiteilin täytteeen pasteijoihin sisälle. Nyt ei voi enää syödä taikinaa. Nyyh.
mieli tekis mutten viitti tulevaa yötä valvoa päiväunien takia.Lähtikö kaikki päikkäreille
Tuossa varmaan syy siihen etten koskaan nuku päikkäreitämieli tekis mutten viitti tulevaa yötä valvoa päiväunien takia.
ei tässä kyllä muutakaan tekemistä olis.
En, välillä olen muualla.Lähtikö kaikki päikkäreille
Sama... Ainut millon saatan nukkua päiväunet, niin ennen yövuoroa, jos tuntuu olevan ihan rättipoikki. Mut se onkin vähä eriasia...Mä en edes "osaa" nukkua päikkäreitä
Samoilla silmillä aina aamusta iltaan, oli unet sitten mitä oli.
sullon melkein aina yhtä hyviä ehdotuksia tylsyyteen.Jos on tylsää niin saa tulla moppaamaan ja tekeen mun koulujuttuja
Mä olin illalla vaan puolisen tuntia ulkona ja siinäkin ehti tuleen jo vilu.Päivää
Heräsin tossa 12 aikaa, hups Ei se leffakaveri jaksanu liikkua mihinkään ku pääs joskus millon lie myöhää sieltä pellolta himaan, nii mä menin sitte sinne käymää. Jumitettiin joku 3 tuntia pihalla ja höpöteltiin kaikkea. Sit ku mä pääsin kotiin nii olin ihan umpijäässä. Hautauduin sänkyyn yhen viltin ja kahen peiton alle, sit mul oli vielä yöppäri ja villasukat. Nukuin kyllä hyvin, mutta sit ku heräsin paniikissa, nii oli vähän kuuma