samoilla mennään vieläkin.
Joskus lukenut tätäja taas 10 pistettä.
http://www.jagclub.net/keskustelu/
Nii. Ja mä ajattelin suoria pöksyjä ja vaaleaa kauluspaitaa ja kravattia ja ei. Ei! Luojan kiitos, päättömästä ei saa mitään humppahurmuria.se outous oliki siinä tanssiinpyytämisessä.
Mulle tuli mieleen farkut ja joku kauluspaitaNii. Ja mä ajattelin suoria pöksyjä ja vaaleaa kauluspaitaa ja kravattia ja ei. Ei! Luojan kiitos, päättömästä ei saa mitään humppahurmuria.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaantein aamupalaks puolukkarahkaa, nyt muistin syödä sen
Reipas tyttö, tee lisää taikinaaMä tein rahkavoitaikinan että sais noi kertaalleen jäätyneet elintarvikkeet käytettyä ja nyt oon syönyt suunnilleen puolet taikinasta.
Pasteijoita! Tai paistia. Pihvikin kävisi.täytyis jotain ruokaa laittaa.
Kirjoita lappu. Jääkaapin ovesta löytää parhaiten.Toi äijä on täysin hyödytön. Joko se reissaa pitkin poikin tai sitten sillä on puhelin kasvanut korvaan kiinni hiukan ärsyttävää kun ehdin sanoa puolikkaan lauseen ja toinen vastaa puhelimeen kesken kaiken.
Okei, pikkujoulukeikat painaa päälle ja aikataulut pitää sopia
Sama täällä. Tilasin pizzan ovelle.ei jaksais laittaa yhtään mitään.
Tuu syömään mun papuvuoka loppuun Saat päättää haluuks kuskusia, ohraa vai riisiä sen kaveriks.ei jaksais laittaa yhtään mitään.
mulla on nyt pizzakiintiö täynnä todella kauan.Sama täällä. Tilasin pizzan ovelle.