The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
juonhan mä mehua, semmosta ite keitettyä viinimarjamehua ilman sokeria, vettäkin tulee juotua ja colaa joskus.
Pieni kun olin niin aina piti kerätä puskista marjoja ja äiti teki mehua.

Olihan se mehu tietysti hyvää mutta niiden marjojen noukkiminen ei aina :D

Oli vielä sellaisia vanhoja ruskeita lasipulloja mihin mehu laitettiin.
Ja simakin.





 
Piti sanoa, että oikeasti on hiukka hassua, kun muut eivät suostu uskomaan ettei joku halua jotakin tai mitään.

Mun mies syö vain illalla. Sit jos käy jossain päivällä, tarjotaan kahvin kanssa pullaa. No, pulla ei kelpaa niin sit tehtäis voileipää tai vaikka paistettaisi villisika että nyt edes jotain söisi. Niinku miksi. Kai sitä saa olla syömättäkin?
 
kauhee riesa aina selittää oudossa paikassa kun ei kahvit ja tai teet kelpaa. lähes loukkaannutaan kun mikään ei kelpaa. o_O
No toi on kyllä totta,aikoinaan varsinkin vanhempien ihmisten oli vaikee käsittää että en juo kahvia....ja sit tuli itelle sellanen olo et oon vaivaksi kun pitää se vesi kiehauttaa...kun ei niillä vanhoilla yleensä ole sitä vedenkeitintä että pitää se kattila kaivaa kaapin perältä....juu,anteeksi että musta on vaivaa kun juon sitä teetä:oops:
Monesti sit sanoo et vesi tai mehukin käy...mut ei,ei sekään sitten sovi:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä