The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..vaan se on mun osalta tässä kohtaa teille kaikille ihunoille ja kovin rakkaille lutuisille ihmisille muimuit ja halitusrutistukset :) - mä lähden tämän yhden mun sydämenvaltaajan kans tekemään viimeiset kruisailut tälle viikonlopulle sunnuntaitunnelmaiseen kaupunkiin ja sitten johonkin aikaan valloitamme maantien ja laskeudumme kotimaisemiin :)

...enkä oikein malta odottaakaan alkuviikon pärähtämistä käyntiin kun saan jälleen sukeltaa mm. musiikin maailmaan ja tekemiseen ihan kokonaan ja isosti ja tolla pumppuosastollani <3...mun sielua ja sydäntä hellitään parhaalla mahdollisella tavalla huikeiden taitavien ihmisten rikastuttaessa eloani :)

Mutta tähän kohtaan - pidä huoli itsestäsi :love:, give yourself a big warm hug and enjoy your journey :). Mansikoita päiviisi :)*vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Kannatko sää sitten omat juomat aina kun meet kyläilee? Ite kun luovuin kahvista niin sekin oli jo pirun hankalaa kun ei ihmiset ikinä teetä pidä kaapeissaan....joten alkuun kannoin omat teet mukana ja joskus vieläkin.
kauhee riesa aina selittää oudossa paikassa kun ei kahvit ja tai teet kelpaa. lähes loukkaannutaan kun mikään ei kelpaa. o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä