joko olen kehunu että olen eläessäni juonu/maistanu kokonaiset ½ kuppia kahvia.Vois keittää kaatokahvit
Dee Dee Ramona = DDR = Itä-Saksa.Eikun ne jäljet johtaa deedeen tykö.
Kummallista. Ei niiden enää kaadon jälkeen pitäis sätkiä...pääs karkuun prkl.
Joo, mainitsit siitäjoko olen kehunu että olen eläessäni juonu/maistanu kokonaiset ½ kuppia kahvia.
Aika paljon hiekkaa näyttää jossain olevanKummallista. Ei niiden enää kaadon jälkeen pitäis sätkiä...
ei mitään lämmintä.Joo, mainitsit siitä
Laita teetä/kaakaota tai jotain
Miksei?ei mitään lämmintä.
Naisten iskeminen on tekniikkalaji. Tauski osaa.Aika paljon hiekkaa näyttää jossain olevan
se jo saattais mennä jos on sokeritonta.Miksei?
No jaffaa sitten
Samaa sinneMutta tähän kohtaan - pidä huoli itsestäsi , give yourself a big warm hug and enjoy your journey . Mansikoita päiviisi *vilkuttaa*
No sitä sittense jo saattais mennä jos on sokeritonta.
juonhan mä mehua, semmosta ite keitettyä viinimarjamehua ilman sokeria, vettäkin tulee juotua ja colaa joskus.Mitä sä päätön juot jos et lämmintä etkä mehuu etkä mitään ....vettä vaan??
Kannatko sää sitten omat juomat aina kun meet kyläilee? Ite kun luovuin kahvista niin sekin oli jo pirun hankalaa kun ei ihmiset ikinä teetä pidä kaapeissaan....joten alkuun kannoin omat teet mukana ja joskus vieläkin.juonhan mä mehua, semmosta ite keitettyä viinimarjamehua ilman sokeria, vettäkin tulee juotua ja colaa joskus.
en mä mukana mitää vie kun en mä missään oikeen käykkään.Kannatko sää sitten omat juomat aina kun meet kyläilee? Ite kun luovuin kahvista niin sekin oli jo pirun hankalaa kun ei ihmiset ikinä teetä pidä kaapeissaan....joten alkuun kannoin omat teet mukana ja joskus vieläkin.
kauhee riesa aina selittää oudossa paikassa kun ei kahvit ja tai teet kelpaa. lähes loukkaannutaan kun mikään ei kelpaa.Kannatko sää sitten omat juomat aina kun meet kyläilee? Ite kun luovuin kahvista niin sekin oli jo pirun hankalaa kun ei ihmiset ikinä teetä pidä kaapeissaan....joten alkuun kannoin omat teet mukana ja joskus vieläkin.
No mikset käyen mä mukana mitää vie kun en mä missään oikeen käykkään.
en mä mukana mitää vie kun en mä missään oikeen käykkään.