missäköhän mä oikeen kävisinNo mikset käy
missäköhän mä oikeen kävisinNo mikset käy
Pieni kun olin niin aina piti kerätä puskista marjoja ja äiti teki mehua.juonhan mä mehua, semmosta ite keitettyä viinimarjamehua ilman sokeria, vettäkin tulee juotua ja colaa joskus.
No toi on kyllä totta,aikoinaan varsinkin vanhempien ihmisten oli vaikee käsittää että en juo kahvia....ja sit tuli itelle sellanen olo et oon vaivaksi kun pitää se vesi kiehauttaa...kun ei niillä vanhoilla yleensä ole sitä vedenkeitintä että pitää se kattila kaivaa kaapin perältä....juu,anteeksi että musta on vaivaa kun juon sitä teetäkauhee riesa aina selittää oudossa paikassa kun ei kahvit ja tai teet kelpaa. lähes loukkaannutaan kun mikään ei kelpaa.
ne vaan ei maistu mulle jostain syystä.Niin ja mikä vika lämpimis juomis on?
Tuskin kovin kivaakauhee riesa aina selittää oudossa paikassa kun ei kahvit ja tai teet kelpaa. lähes loukkaannutaan kun mikään ei kelpaa.
tuo kyllä kelpais millon vaanpaistettaisi villisika
Humpallamissäköhän mä oikeen kävisin
Naapurissa?missäköhän mä oikeen kävisin
Pakko sanoa, että miehellekin se maistuisi. Ja mulle kanssa!tuo kyllä kelpais millon vaan
tee menee kun hauduttelee hetken, antaa jäähtyä ja laittaa jääkaappiin kylmenemää. harvemmin vaan tulee tehtyä.Tuskin kovin kivaa
Teehän on hyvää vai etkö siitäkään tykkää
muoks. tulikin jo vastaus
etkai sä mun koneelta nyt kuuntele näitä.
Villi veikkaus että päätön ei tanssi....Humpalla
10 pistettä veikkauksesta.Villi veikkaus että päätön ei tanssi....
Kunhan laitoinVilli veikkaus että päätön ei tanssi....
Aika vekkulilta kuulostaa ajatus että päätön kumartaisi ja pyytäisi jossain lavalla neitoa tanssiin.Villi veikkaus että päätön ei tanssi....
etkai sä mun koneelta nyt kuuntele näitä.
Aika vekkulilta kuulostaa ajatus että päätön kumartaisi ja pyytäisi jossain lavalla neitoa tanssiin.
samoilla mennään vieläkin.
En mielestäni
Osuuko
se outous oliki siinä tanssiinpyytämisessä.
Onnistuuhan se vaikka olkapäilläkin
Hmmm...no jossain kissakerhossa sittennäytänkö mä siltä että kävisin humpalla tai naapurissa.