Kun tekee sen niinkuin kuuluu niin saa aivan samanlaista. Jos kiinnostaa voin ohjeenkin tänne laittaa.Ja se riisi on paljon parempaa ko kotona keitetty.
Kun tekee sen niinkuin kuuluu niin saa aivan samanlaista. Jos kiinnostaa voin ohjeenkin tänne laittaa.Ja se riisi on paljon parempaa ko kotona keitetty.
http://mustikkasuuleipoo.blogspot.fi/2012/11/pehmea-omenapiirakka.htmlOliskos kellään ihan suoriltaan antamaan hyväksi todetun omenapiirakan ohjetta? Niitä kun netti pullollaan ja haluisin jonkun ohjeen jonka joku on testannut ja hyväksi todennut.Mieluiten jos löytyisi sellainen jossa on pehmeä ja mehevä pohja.
Mä en voi syödä omppuja sellaisinaan, niin oon usein paistellut pienen paistinpannullisen samalla tavalla voin ja sokerin kera, sit maustanut vaikka vaniljalla ja rahkan tai vaniljakastikkeen tai jogurtin tai vaikka jäätelön kera tarjolle.Täytyy pistää muistiin ja testata. En mä yleensä leivoskele kun en osaa mutta nyt pitäs omppuja johonkin laittaa.
tollasset hankit niin ei kastuNyt näyttää siltä, että kun aurinko alkaa tuolta paistaa, saa hyviä valokuvia. Mulla on kamera valmiina jo ja laitanpa vielä kurapöksyt jalkaan että voi kontata kastumatta.
Kyllä lähtee...tuli muuten eilettäin hankittua semmonen tangelteaser- tekeleentynkänen elikäs takkujen karkottaja- kampaharjahässäkkä ...meinasin tässä tyrkkästä sen tähän pehkooni...mutta sitten tarkemmin tätä pöwwökasaani kateltuani...tulinkin aika nopeesti siihen tulokseen, että enpä taijakaan sitä nyt justiinsa testailla, koska näemmä olis ilmassa mitä suuremmin määrin sellaista saumaa, että - hupsistakeikkaa vaan, mulla vois päässä olla aivan uudenlaista viritystä hiuskoristeen paikalle
Mitäs läksin suihkun jälkeen melkein heti suorin vartaloin märillä hiuksilla nukkumaan eli laitan tämän meikäläisen vankkumattoman kumppanin eli harvahampaisen uskollisen palvelijani vain hommiin ja loput taitaa mennä viispiikkisellä...fiskarsin tuotteet vois taas olla paaaljon toimivammat
...mutta jos toi takuton tsydeemi toimii, niin tuun kyllä hehkuttaan sitä...ja jos ei toimi, niin tirpana saa sen sitten itsellensä - toistaiseksi kun hänen luonnonkikkurataipumuksensa kun on vielä aisoissansa
AhaOlettepa söpön aktiivisia.
Minä vietän tänään(kin) en tee yhtään mitään- päivää.