The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tästä voisi tulla jotain muuta mieleen :whistle:



Lähes kaikkien miesten Tinder-profiileissä ilmoitetaan yksi strateginen mitta: pituus. Se kerrotaan useimmiten, vaikka muuta esittelytekstiä ei olisi ollenkaan.

Juuso Puranen ei itse koe pituudella olevan merkitystä, mutta hän uskoo, että naisilla asia voi olla toisin.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1442976980354.html


– Joillekin naisille tuntuu olevan tärkeää, että mies on häntä pidempi. Ehkä tämän vuoksi mies haluaa ilmaista pituutensa heti alkuun, jottei asia nouse myöhemmin negatiivisessa valossa pinnalle.
ja jotku vielä ilkiävät väittää että naiset ei muka ole pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä
 
tässä minnekkään reffeille pääse ilman luuriakaan. :ROFLMAO:
voi kyllä olla etten lähtis vaikka pääsisin.:confused:
Mää kävin kesällä ahkerasti treffeillä, mut kokemuksista viisaantuneena päätin lopettaa semmoset touhut :ROFLMAO: Aikamoisia hyypiöitä paljastu mukavan olosista kirjottelijoista. Yks oli ihan jees, mut se alko kolmannen tapaamisen jälkeen itkehän ko olin lähdössä kotia ja laitto perään "söpön" viestin, et oli alkanu ikävöimään mua kauheesti löydettyään mun hiuskarvan jalkapohjastaan. Ewww :confused:
 
vierailija
iso pää, vähän voimaa ja kotipaikka loimaa. joku paikallisten alkuasukkaitten keksimä juttu. no loimaalla pitäis mennä käymään päivällä.
Ei siellä ole mitään:cautious:
Loimaa – Hikipedia
Loimaa (ruots. Löfvingsborg, saks. Leumach, lat. Loemae) on kaistale savista lättymaata ruskean Loimijoen rannoilla Varsinais-Suomen ja Satakunnan haaleasti kiistellyllä raja-alueella. Jostain syystä siellä asuu vieläkin yli 15 000 ihmistä, joista suurin osa on savenkyntäjiä ja/tai eri tavoin sairaita vanhuksia. Loimaalla sijaitsee kaksi Euroopan vähiten vierailtua museota, Loimaan kotiseutumuseo ja Suomen maatalousmuseo. Molemmissa on esillä maitotonkkia ja savikerrostumia.
 
eiks toi lupalapun värkkääminen ole sen lapsen äidin ongelma

ei jummarra miks tää on pudonnu tiibiin pöydälle
Eikun siis se on mun miehen ongelma. Tai siis äidin pitää saada mun miehen allekirjoitus lapuskaan niin kai on helpompi tehdä se täällä ja lähettää rapakon toiselle puolelle.

Ja mä selvitän, koska mies on työmaalla kiireisenä. *hyvä avovaimo*

(miksei sitä pyhimyshymiötä oo enää?)
 
Eikun siis se on mun miehen ongelma. Tai siis äidin pitää saada mun miehen allekirjoitus lapuskaan niin kai on helpompi tehdä se täällä ja lähettää rapakon toiselle puolelle.

Ja mä selvitän, koska mies on työmaalla kiireisenä. *hyvä avovaimo*

(miksei sitä pyhimyshymiötä oo enää?)
äiti laatii kaavakkeen => meilaa sen sun ukolle joka allekirjoittaa sen => ukkos meilaa lapun takaisin eksälleen

problem solved
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ulkonäkökeskeistä tai ei, mutta mä en enää IKINÄ ota miestä joka ei oo ainakin seitsemän senttiä mua pidempi. Eksä käytänössä kielsi korkokenkien käytön multa, koska sit ois näyttänyt itse lyhemmältä.

Silloin siis mies on ulkonäkökeskeisempi, eikös?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä