Oi. Olispa mullaki sellaset unenlahjat, et ku laittaa pään tyynyyn nii taju on pois...
Jos mä olisin mode, niin mä ainakin tekisin niin. Että se olis varmaan nautinnollista.Toivottavasti ei
No siis justhan me puhuttiin niistä käsistä...ja nyt ei tartte ees Black&Deckeriämistä mä nyt tähän tautiin seksiä keksin
niillä on kisa että kuka ehtii ekana poistonapille.Modet oottaa valmiina h- hetkeä .
just mietin että olis pitäny laittaa että ei tarvii käsiä tyrkyttää.No siis justhan me puhuttiin niistä käsistä...ja nyt ei tartte ees Black&Deckeriä
Ei kai kukaan vois olla niin julmaModet oottaa valmiina h- hetkeä .
kokeiltu on ja teho oli sama kun buranalla. tasan 0.
Sorgenjust mietin että olis pitäny laittaa että ei tarvii käsiä tyrkyttää.
EiiiiiiiiiiiiiiJos mä olisin mode, niin mä ainakin tekisin niin. Että se olis varmaan nautinnollista.
Onha sulla kädet? Oikea ja vasen.mistä mä nyt tähän tautiin seksiä keksin
Mun vessassa ei o yhtään kuuluvuuksia, niin joudun pidättelemään koko illan. Jos heittäydyn hankalaks tänään, niin se johtuu siitä ko kusi nousee päähän.Ja mihin Ruutis hävisi . Se tietty istuu siellä vessassa eikä älyluuri toimi siellä
juoneena ei saa ajaa yhtään.
Olemme onneksi ymmärtäväisiäMun vessassa ei o yhtään kuuluvuuksia, niin joudun pidättelemään koko illan. Jos heittäydyn hankalaks tänään, niin se johtuu siitä ko kusi nousee päähän.
Kameroistani katsoisin teidän järkyttyneitä ilmeitä ja nauraisin mun paholaisnauruaEi kai kukaan vois olla niin julma
Paitti ilmeisesti didi
Soriii, en ehtiny lukemaan sun viestiä.
Maailma on täynnä julmia ihmisiä.Ei kai kukaan vois olla niin julma
Paitti ilmeisesti didi
Normi-ilta Stasilassa siisKameroistani katsoisin teidän järkyttyneitä ilmeitä ja nauraisin mun paholaisnaurua
Ei ole ei. Vaikka olis vaan pienikin särky.Kova päänsärky ei kyllä ole kivaa ja jos ei ole mitään tepsivää lääkettä kotona.
Onneksi pissillä on pitkä matka kaulaa pitkin sirahvin päähänOlemme onneksi ymmärtäväisiä
Vesi vanhin voitehista
Kameroistani katsoisin teidän järkyttyneitä ilmeitä ja nauraisin mun paholaisnaurua
Tai sitten antavat tulla 10000 ja naps, ketju lukkoonModet oottaa valmiina h- hetkeä .