Voi ei.. :/ ja mä oon juonu 2 etten viiti itekkää enää ajaa autoa..arvaa pystynkö nyt lähteä hakemaan niitä tän olotilan kanssa.
Voi ei.. :/ ja mä oon juonu 2 etten viiti itekkää enää ajaa autoa..arvaa pystynkö nyt lähteä hakemaan niitä tän olotilan kanssa.
HuhEn vähään aikaan kyllä, ellen oo unissani vahingossa levitellyt.
Varo mitä kyselet, koskaan tiiä mitä noi pervertikot keksii.no nyt sulla on sopiva hetki valistaa tietämätöntä.
juoneena ei saa ajaa yhtään.Voi ei.. :/ ja mä oon juonu 2 etten viiti itekkää enää ajaa autoa..
juoneena ei saa ajaa yhtään.
kerro sä pervoilematta sittenVaro mitä kyselet, koskaan tiiä mitä noi pervertikot keksii.
Lieneekö ollu ruokaravintola ensinkäänAi saatana. Nyt alkaa vähän epäilyttään meidän äitin nuoruus: se on kertonu olleensa nuorempana töissä ravintolassa nimeltä Sadat padat
Sitten täytyy vaan varovaisesti jatkaa puhaltelua siun päähänmä syön niin harvoin särkylääkkeitä ettei mulla ole yhtään mitään kotona. eikä ne ole juur koskaan mitään auttanukkaan.
kunhan et silittele, ainakaan niin että luu alkaa näkymään.Sitten täytyy vaan varovaisesti jatkaa puhaltelua siun päähän
Ketkä noiVaro mitä kyselet, koskaan tiiä mitä noi pervertikot keksii.
Ootko kokeillu kylmällä hautoa? Sit semmonen silmienrentoutustekniikka kuulemma auttaa joillaki, et niinku epätarkentaa katseen kaukaisuuteen vai miten sen selittäis.mä syön niin harvoin särkylääkkeitä ettei mulla ole yhtään mitään kotona. eikä ne ole juur koskaan mitään auttanukkaan.
Laaja valikoima ainakin on ollut..... JotainLieneekö ollu ruokaravintola ensinkään
Ylä vai alapäähän? Sitähän sanotaan että seksi auttaa päänsärkyyn. Vai koskeeko se vain naisten päänsärkyä ?Sitten täytyy vaan varovaisesti jatkaa puhaltelua siun päähän
No vaikka vettä sittenEn mie osaa juoda skumppaa
tuo ainaki epätarkentais näön ja olotilan nollille.Ootko kokeillu kylmällä hautoa? Sit semmonen silmienrentoutustekniikka kuulemma auttaa joillaki, et niinku epätarkentaa katseen kaukaisuuteen vai miten sen selittäis.
Niin tajuttomana ei vissiin tunne kipua...tuo ainaki epätarkentais näön ja olotilan nollille.
Toivottavasti eiModetkin varmaan odottaa innolla, ja sitten kun on 9999 sivua täynnä, niin ne poistaa tän ketjun.
Tässä kohtaan pysyn päättömässä päässäYlä vai alapäähän? Sitähän sanotaan että seksi auttaa päänsärkyyn. Vai koskeeko se vain naisten päänsärkyä ?
mistä mä nyt tähän tautiin seksiä keksinYlä vai alapäähän? Sitähän sanotaan että seksi auttaa päänsärkyyn. Vai koskeeko se vain naisten päänsärkyä ?
Vesi vanhin voitehistaNo vaikka vettä sitten
Modet oottaa valmiina h- hetkeä .Toivottavasti ei
TietystiMulla ois semmonen hotellin baarikaapista nyysitty miniskumppapullo, kehtaiskohan sen poksauttaa