Ei ketään saa noin vain hylätä. Tosi julmaa.Hylkää jo se Arska
Ei ketään saa noin vain hylätä. Tosi julmaa.Hylkää jo se Arska
auttaiskohan nuo isoon päänsärkyyn.Samalla tavalla valvoin kipujen kourissa panacodilla tai ilman
En mie osaa juoda skumppaaOnhan skumpat otettu esille
taskulämmintä taikajuomaa suoraan padasta.En mie osaa juoda skumppaa
Mulla taas jäi viinat kotiin, kun tulin tänne opiskelemaanEn mie osaa juoda skumppaa
Auttaa. Tosin osalla ihmisistä on geneettinen resistenssi panacodiin tai oikeammin sen sisältämään kodeiiniin. Heillä ei lääke auta, mutta sitä ei voi tietää kuin kokeilemalla.auttaiskohan nuo isoon päänsärkyyn.
Codien pitäis auttaa voin diilata sulle pariauttaiskohan nuo isoon päänsärkyyn.
taskulämmintä taikajuomaa suoraan padasta.
Modetkin varmaan odottaa innolla, ja sitten kun on 9999 sivua täynnä, niin ne poistaa tän ketjun.
Ois miulla yksi lahjaksi saatu pullo. Voit tulla juomaan senMulla taas jäi viinat kotiin, kun tulin tänne opiskelemaan
arvaa pystynkö nyt lähteä hakemaan niitä tän olotilan kanssa.Codien pitäis auttaa voin diilata sulle pari
Nih. Kyllä mie voin AK:n pitää Arskan ihan omanaanEi ketään saa noin vain hylätä. Tosi julmaa.
pata on se valuraudasta tehty iso astia missä keitellään ruokaa tai taikajuomaa. ainaki mun sanaston mukaan.
Hyi kauhee, ettet vaan ois niitten kans kompuksessa, kun nuin tarkkaan tiijät, illuminaatin kätyritModetkin varmaan odottaa innolla, ja sitten kun on 9999 sivua täynnä, niin ne poistaa tän ketjun.
kokeiltu on ja teho oli sama kun buranalla. tasan 0.Auttaa. Tosin osalla ihmisistä on geneettinen resistenssi panacodiin tai oikeammin sen sisältämään kodeiiniin. Heillä ei lääke auta, mutta sitä ei voi tietää kuin kokeilemalla.
Ketjusanastossa sillä on myös muita merkityksiäpata on se valuraudasta tehty iso astia missä keitellään ruokaa tai taikajuomaa. ainaki mun sanaston mukaan.
Ettei vaan DD olisi levitellyt kuvia miun kokkauksista taaspata on se valuraudasta tehty iso astia missä keitellään ruokaa tai taikajuomaa. ainaki mun sanaston mukaan.
no nyt sulla on sopiva hetki valistaa tietämätöntä.Ketjusanastossa sillä on myös muita merkityksiä
Eli todennäköisesti kuulut tuohon joukkoon keille panacodista ei ole hyötyä. Jos siulla on panadolia ota sitä 1g ja Buranaa 800 mg yhtäaikaa.kokeiltu on ja teho oli sama kun buranalla. tasan 0.
no nyt sulla on sopiva hetki valistaa tietämätöntä.
En vähään aikaan kyllä, ellen oo unissani vahingossa levitellyt.Ettei vaan DD olisi levitellyt kuvia miun kokkauksista taas
mä syön niin harvoin särkylääkkeitä ettei mulla ole yhtään mitään kotona. eikä ne ole juur koskaan mitään auttanukkaan.Eli todennäköisesti kuulut tuohon joukkoon keille panacodista ei ole hyötyä. Jos siulla on panadolia ota sitä 1g ja Buranaa 800 mg yhtäaikaa.
Ai saatana. Nyt alkaa vähän epäilyttään meidän äitin nuoruus: se on kertonu olleensa nuorempana töissä ravintolassa nimeltä Sadat padatKetjusanastossa sillä on myös muita merkityksiä